تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۰۲۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویژه استادان حوزه و طلاب
فراخوان مقالات ادیان و فرق انحرافی اعلام شد
معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ( نمایندگی خوزستان) از اعلام فراخوان مقالات ادیان و فرق انحرافی با موضوع تهدید‌ها، آسیبها و راه های مقابله با آن‌ خبر داد.

حجت الاسلام محمد موری در گفتگو با مهر اظهار کرد: معاونت پژوهش با هدف آشنایی طلاب با فرق انحرافی، مبارزه با آنها و پاسخگویی به شبهات جوانان نخستین فراخوان مقالات ادیان و فرق انحرافی برگزار می کند.

وی با بیان اینکه این فراخوان پیرامون تهدیدها، آسیبها و راه های مقابله با آن است، گفت: فراخوان مقالات ادیان و فرق انحرافی ویژه اساتید و طلاب علوم دینی مدارس علمیه سراسر استان خوزستان بر پا خواهد شد.
حجت الاسلام موری با تاکید بر اینکه مقاله ها در صورت داشتن استانداردهای لازم و تائید هیئت علمی چاپ می شود، ادامه داد: به مقاله های برتر در زمینه های مختلف جوایز نفیسی اهدا می شود.

معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (نمایندگی خوزستان) با اشاره به موضوعات مورد استفاده در مقاله ها، تصریح کرد: استادان حوزه و طلاب ‌می توانند در یکی از زمینه های وهابیت، تصوف، بهائیت، شیطان پرستی، عرفانهای نوظهور و دیگر موارد مقاله خود را نگارش کنند.
 
وی تکمیل فرم مخصوص محققین و مشخص کردن عنوان و ارائه آن به دبیرخانه، رعایت استاندارد مقاله علمی، را از شرایط نوشتن یک مقاله دانست و گفت: زمان ارسال مقالات تا 30 دی ماه امسال اعلام شده است.
 
علاقه‌مندان برای دریافت ‌اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 0611551979 تماس گرفته و یا به نشانی اهواز ـ خیابان شش پاداشهر ـ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ـ نمایندگی خوزستان مراجه کنند.

:
:
:
آخرین اخبار