تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۰۲۱۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری کمیسیون تخصصی دانشجویی دانشگاه جندی شاپور در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید
بر اساس لیست اعلام شده از سوی سازمان سنجش 762 نفر دانشجوی جدیدالورود در سال تحصیلی جدید وارد دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می شوند
خوزنیوز: روز دوشنبه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید کمیسیون تخصصی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در محل سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر موگهی ضمن مناسب دانستن سخت افزارهای موجود در حوزه دانشجویی، آمادگی کامل دانشگاه را برای خدمت رسانی به دانشجویان اعلام داشت و افزود: بر اساس لیست اعلام شده از سوی سازمان سنجش 762 نفر دانشجوی جدیدالورود در سال تحصیلی جدید وارد دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می شوند که از این تعداد 67 درصد دختر و 33 درصد پسر هستند.

معاون دانشجویی و فرهنگی اظهار داشت: مسئله نگران کننده مسئله بومی و غیر بومی بودن دانشجویان پذیرفته شده در رشته های مختلف می باشد که جمعا دخترها 28 درصد و  آقایان 22 درصد بومی می باشند و ما باید در زمینه های خوابگاه و ایاب و ذهاب تمهیدات لازم را در نظر بگیریم. خوشبختانه با افتتاح خوابگاه جدید مشکل کمبود خوابگاه نخواهیم داشت و تمهیداتی در نظر گرفته ایم که دانشجویان جدیدالورود به صورت متمرکز در یک خوابگاه اسکان خواهند داشت.

وی با بیان اینکه دانشگاه به تمام دانشجویان جدیدالورود مجرد خوابگاه می دهد، افزود: با برسی های متعدد روند ثبت نام دانشجویان جدیدالورود بسیاری از مراحل ثبت نام به صورت مکانیزه صورت می گیرد. اتفاق جدید روند ثبت نام امسال دانشجویان حضور دانشجو در خوابگاه در مرحله اول می باشد و پس از اسکان و پذیرایی مختصر برای ثبت نام فیزیکی به دانشگاه مراجعه می کنند، این ثبت نام در 2 مرحله و بسیار کوتاه صورت میگیرد که در مرحله اول ثبت نام به دانشکده خود مراجعه کرده و سپس برای دریافت کارت دانشجویی و تغذیه به سلف سرویس دانشگاه مراجعه می کنند.

موگهی ادامه داد: در بحث خوابگاه ها نیازمند تغیراتی بودیم که در تعطیلات تابستان با انجام تعمیرات لازم در برخی خوابگاه ها و تجهیز این اماکن و در آینده ای نزدیک با افتتاح خوابگاه جدید دخترانه با ظرفیت 380  نفر از اول مهر آماده استفاده میباشد .

وی در پایان گفت: هر ساله بر اساس تورم موجود قیمت تمام شده غذا برای دانشگاه ها هم افزایش پیدا می کند و ما موظف هستیم حدود 10% از این مبلغ را از دانشجویان و باقی هزینه را دانشگاه به صورت یارانه پرداخت کنیم . سال گذشته در وعده ناهار و شام  مبلغ  8000 ریال از دانشجویان دریافت می شد که امسال به 9500 ریال افزایش پیدا کرده و وعده صبحانه در سال گذشته 5000 ریال بود که امسال به 5500 ریال افزایش پیدا کرده که این افزایش طبق قانون صورت گرفته و قابل قبول می باشد.
:
:
:
آخرین اخبار