تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۹۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر در اندیمشک
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر این شهرستان خبر داد
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر این شهرستان خبر داد و گفت:این طرح یکشنبه شب در ‏منطقه 40 هکتار (کوی بهارستان) اندیمشک اجرا شد.

صادق جعفری چگنی افزود:با اجرای این طرح پنج کانون آلوده به مواد مخدر در کوی بهارستان پاکسازی گردید و تعدادی متهم فراری ، اشرار و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

وی گفت:برخورد با مافیای مواد مخدر خواسته اساسی مردم ولایتمدار اندیمشک از دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی و امنیتی بوده و در این راستا از سال گذشته تاکنون چهار طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر با اقتدار در سطح این شهرستان اجرا گردید.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک، با هشدار به قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر گفت: برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در اندیمشک با قاطعیت و اقتدار ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مقداری مواد مخدر صنعتی و سنتی نیز با اجرای این طرح کشف و ضبط شده است گفت:طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر و شناسایی مراکز تهیه و توزیع ، با تلاش دستگاه قضایی و امنیتی در سایر نقاط شهرستان اندیمشک نیز اجرا و پیگیری می شود.

اجرای طرح پاکسازی کوی بهارستان (40 هکتار ) اندیمشک از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر ، موجب رضایتمندی مردم این شهرستان شده است.

با اجرای طرح پاکسازی کانون های آلوده به مواد مخدر در اندیمشک از سال گذشته تاکنون بیش از 70 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی دستگیر و افزون بر 60 مرکز فعالیت این افراد نیز پلمب گردید.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار