تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۰۱۵۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر آبفای اندیمشک خبر داد:
انجام ۸۰۰ مورد تعمیرات و انشعاب جدید در شبکه آب اندیمشک
به منظور جلوگیری از هدر رفت آب در یک ماه اخیر 800 مورد تعمیرات شبکه و انشعاب جدید در این شهرستان به انجام رسیده است
مدیر آبفای اندیمشک از انجام۸۰۰ مورد تعمیرات و انشعاب جدید در شبکه آب این شهرستان خبر داد.

موسی سواحلی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از هدر رفت آب در یک ماه اخیر 800 مورد تعمیرات شبکه و انشعاب جدید در این شهرستان به انجام رسیده است.

وی افزود: همچنین در همین مدت چاه طرح عشایر کوی لور وارد مدار شده و کار اتصال آن به شبکه کوی آزادی توسط واحد تاسیسات و بهره برداری این اداره انجام شده و تجهیز و راه اندازی کلرزنی این چاه نیز صورت گرفت.

مدیر آبفای شهری اندیمشک با اشاره به انجام عملیات اتصال شبکه کوی لور به کوی آزادی این شهر، تصریح کرد: این پروژه با انجام 150 متر شبکه‌گذاری صورت گرفته که در نتیجه آن وضعیت فشار  آب بیش از 100 خانوار ساکن در این منطقه بهبود یافته است.

سواحلی یادآور شد: رفع افت فشار مناطق شهری 10 هکتاری کوی مختاری و همچنین مسکن مهر این شهرستان از دیگر اقدامات این اداره می‌باشد که با هدف ایجاد رضایت‌مندی مشترکان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته جهت افزایش توان استحصال آب در زمان قطع برق و خاموشی ناخواسته شبکه برق شهری در حوزه چاه‌های چم‌گلک، چاه شماره 4 این منطقه بهسازی شد.

این مسئول گفت: این عملیات با مهندسی مجدد اتصالات تابلوهای برق اصلی و جمع‌آوری یک‌دستگاه دیزل ژنراتور بی استفاده در مجموعه چاه‌های سطح شهر به انجام رسید.

مدیر آبفای شهری اندیمشک در پایان بیان کرد: تامین آب سالم و بهداشتی و ایجاد رضایت‌مندی در بین شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این اداره در سال جاری است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار