تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۱۰۱۵۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار اندیمشک تاکید کرد:
لزوم‌ ایجاد خانه سبز در اندیمشک
راه‌اندازی و ایجاد خانه سبز تاثیر زیادی در کاهش ناهنجاری‌های ناشی از اعتیاد و تکدی‌گری در سطح شهرستان دارد
معاون فرماندار اندیمشک بر لزوم ایجاد و راه‌اندازی خانه سبز در این شهرستان تاکید کرد.

امیرحمزه بزرگی صبح امروز در نشست بررسی آسیب‌های اجتماعی این شهرستان اظهار کرد: راه‌اندازی و ایجاد خانه سبز تاثیر زیادی در کاهش ناهنجاری‌های ناشی از اعتیاد و تکدی‌گری در سطح شهرستان دارد.

وی در ادامه افزود: باید برای پیشگیری از اعتیاد و جمع آوری متکدیان در سطح شهرستان با برگزاری کلاس و آموزش همگانی به ویژه در مساجد فرهنگ‌سازی شود.

معاون فرماندار اندیمشک اضافه کرد: اعتیاد باعث بروز بسیاری از آسیب‌های دیگر اجتماعی همچون طلاق، انزوا و خودکشی می‌شود و بهترین راه مقابله با این آسیب آگاهی‌بخشی به منظور پیشگیری به آحاد مختلف جامعه است.

بزرگی، اولین گام در بحث مقابله با آسیب‌های اجتماعی را شناخت این آسیب‌ها برشمرد و تصریح کرد: تا زمانی‌که نتوانیم نوع آسیب و علت بروز آن را شناسایی کنیم نمی‌توانیم مناسب‌ترین و موثر‌ترین راهکار را برای مقابله یا درمان آن تجویز کرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به عمق و تاثیر برخی ناهنجاری‌های موجود در اجتماع، پرداختن به موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در ادامه گفت: امروزه اعتیاد تبدیل به موضوعی اجتماعی شده که در کنار معضل بیکاری موجب افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه شده است.

بزرگی در پایان مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان را در پیشگیری در این زمینه خواستار شد و بیان کرد: آگاهی‌بخشی نسبت به عواقب این آسیب‌ها وظیفه‌ای همگانی است و به یک دستگاه و نهاد خاص تعلق ندارد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار