تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۰۱۲۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث بوستان ساحلی چم گلک اندیمشک آغاز شد
بوستان ساحلی چم گلک با برآورد ریالی 20 میلیارد ریال احداث می شود ضمن اینکه برای فاز نخست این طرح افزون بر سه میلیارد و 680 میلیون ریال اختصاص یافته است
در آیینی با حضور نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان محلی عملیات اجرایی احداث بوستان ساحلی شهر چم گلک در پنج هکتار روز سه شنبه آغاز شد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت:توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و شهرهای تازه تاسیس از برنامه های مسوولین شهرستان بوده است.

صید عیسی دارایی افزود:شهر چم گلک با دارا بودن ظرفیت های مناسب بستر رشد و توسعه را دارد و در این راستا شهرداری با ارایه خدمات مطلوب طرح های خوبی اجرا کرده است.

شهردار چم گلک نیز گفت:بوستان ساحلی چم گلک با برآورد ریالی 20 میلیارد ریال احداث می شود ضمن اینکه برای فاز نخست این طرح افزون بر سه میلیارد و 680 میلیون ریال اختصاص یافته است.

کاظم سزاری افزود:این پارک در پنج هکتار و در شش فاز اجرا می شود که احداث آن حدود شش سال به طول می انجامد اما تلاش می شود ظرف سه سال عملیات اجرایی آن به اتمام برسد.

شهردار چم گلک اظهار کرد:این طرح در جوار رودخانه دز موجب ایجاد فضای زیبا با طراحی کم نظیر خواهد شد.

همچنین زیرسازی و آسفالت 16 خیابان اصلی و فرعی شهر چم گلک با اعتبار تخمینی 10 میلیارد ریال با حضور مسوولین به بهره برداری رسید.

شهردار چم گلک همچنین گفت:از پارسال تاکنون 15 میلیارد ریال اعتبار صرف کارهای عمرانی و توسعه زیرساخت های شهری در چم گلک شده است.

سزاری افزود:حدود 10 میلیارد ریال اعتبار در زیرسازی وآسفالت 16 خیابان اصلی و فرعی در چم گلک هزینه گردید.

شهر چم گلک از توابع بخش مرکزی اندیمشک بیش از هفت هزار نفر جمعیت دارد. شهرستان اندیمشک دارای پنج شهر می باشد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: اندیمشک ، چم گلک
:
:
:
آخرین اخبار