تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۱۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کمیته امداد اندیمشک خبر داد:
استقرار 138 پایگاه جشن عاطفه‌ها در اندیمشک
برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و جنسی مردم در جشن عاطفه‌ها 136 پایگاه ثابت و دو پایگاه سیار در این شهرستان دایر خواهد شد
رئیس کمیته امداد امام خمینی اندیمشک از استقرار 138 پایگاه ثابت و سیار جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها در این شهرستان خبر داد.

خیرالله قلاوند امروز اظهار کرد: برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و جنسی مردم در جشن عاطفه‌ها 136 پایگاه ثابت و دو پایگاه سیار در این شهرستان دایر خواهد شد.

وی افزود: «مهر در انتظار همدلی» شعار امسال جشن عاطفه‌ها اعلام شده که مرحله نخست آن در تاریخ 26 شهریورماه جاری برگزار که در این روز هشت پایگاه در سطح شهر اسقرار خواهد یافت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی اندیمشک اضافه کرد: همچنین در روز جمعه 27 شهریورماه جاری این پایگاه‌ها در محل مصلی نماز جمعه آماده جمع‌آوری کمک‌های نمازگزاران خواهد بود.

قلاوند یادآور شد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها هشتم مهرماه امسال در همه آموزشگاه‌های سطح شهرستان و به منظور مشارکت بیشتر دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی هدف از برپایی جشن عاطفه‌ها را توسعه فرهنگ سنت حسنه  احسان و نیکوکاری در جامعه برشمرد و تصریح کرد: هر چقدر بتوانیم راهکارهای اساسی‌تری را برای برطرف ساختن نیازمندی‌های دانش آموزان مستمند ارائه کنیم به همان‌اندازه می‌توانیم به رشد علمی و پیشرفت تحصیلی آنان کمک کنیم.

وی در پایان بیان کرد: در سال گذشته 255 میلیون ریال کمک نقدی در محل پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها کمک‌های مردمی جمع‌آوری و در میان دانش‌آموزان نیازمند شهرستان توزیع شد.

در شهرستان اندیمشک 4 هزار و 982 خانواده با آمار 12 هزار و 429 نفر تحت پوشش و حمایت کمیته امداد قرار دارند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار