تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۰۵۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کمیته امداد اندیمشک:
طرح حمایت از محرومان در اندیمشک اجرا شد
با هدف توسعه و جذب مشارکت های مردمی درارائه خدمات امداد امام خمینی(ره) اندیمشک به بخش‌های مختلف محروم ونیازمند در شهرستان طرح حمایت از محرومان با اجرای چندین برنامه حمایتی دراندیمشک اجرا شد
رئیس کمیته امداد اندیمشک گفت: با هدف توسعه و جذب مشارکت های مردمی درارائه خدمات امداد امام خمینی(ره) اندیمشک به بخش‌های مختلف محروم ونیازمند در شهرستان طرح حمایت از محرومان با اجرای چندین برنامه حمایتی دراندیمشک اجرا شد.

خیرالله قلاوند اظهار داشت:توسعه خدمات خیریه  و جذب کمک های مردمی در راستای توسعه خدمات حمایتی ازجمله اهداف امسال کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک است.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیمشک توانسته است با اجرای چندین برنامه خیریه، افزایش خدمات مالی و معنوی خود به خانواده‌های محروم و نیازمند شهرستان را تقویت کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیمشک عنوان کرد: با اجرای طرح حمایت از محرومان در اندیمشک، اقشار نیازمند شهرستان  با مساعدت خیرین سبدغذایی البسه لوازم خانگی و ملزومات تحصیلی خود را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: با اجرای این طرح بیش از 215 خانوار محروم شهرستان از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیمشک به نحوی مطلوب برخوردار شده‌اند.

قلاوند بیان کرد: هدف از اجرای این طرح معنوی و حمایتی، توسعه خدمات مردمی و رفع محرومیت اقشار محروم و تأمین و توزیع متناسب نیازهای  فردی وعمومی در بخش های مختلف اجتماعی کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

وی گفت: اعتبار اجرای این طرح در شهرستان، بیش از 180 میلیون ریال بوده‌است که از محل منابع مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان و مساعدت خیرین تأمین و به اجرا رسیده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیمشک عنوان کرد: با اجرای طرح حمایت از محرومین در شهرستان، اقشار محروم بخش های مختلف شهری و روستایی از خدمات این نهاد حمایتی برخوردار شدند.

وی افزود: با هدف توسعه و جذب مشارکت های مردمی در ارائه خدمات امدادامام خمینی‌(ره) اندیمشک به بخش‌های مختلف محروم و نیازمند در شهرستان طرح حمایت از محرومان  با اجرای چندین برنامه حمایتی در اندیمشک اجرا شده است.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار