تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۴۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهرداری اهواز به استقبال ماه مهر می رود
شهرداری اهواز به استقبال ماه مهر می رود اولین جلسه ستاد استقبال از ماه مهر با حضور رئیس این ستاد و نمایندگان کمیته های مختلف در محل معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری برگزار شد
شهرداری اهواز به استقبال ماه مهر می رود اولین جلسه ستاد استقبال از ماه مهر با حضور رئیس این ستاد و نمایندگان کمیته های مختلف در محل معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری برگزار شد.

اولین جلسه از ستاد استقبال از ماه مهر با حضور امیر آهن جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری ورئیس ستاد استقبال ازماه مهر و نمایندگان کمیته های این ستاد به منظور اعلام شرح وظایف و هماهنگی های لازم در راستای خدمات رسانی به دانش آموزان و دانشجویان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید برگزارشد.

در این جلسه ابتدا اهوازی دبیر ستاداستقبال از ماه مهر به بیان شرح وظایف کمیته ها پرداخت و وظایفی را که برای هریک از کمیته ها در نظر گرفته شده است عنوان نموده ودر خصوص هریک توضیحاتی ارائه داد.

امیر آهن جان معاون شهردار و رئیس ستاد استقبال از ماه مهر شهرداری اهواز نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی های بین بخشی در شهرداری با هدف خدمت رسانی به شهروندان گفت: این افتخاری است که مدال خادمی شهروندان اهوازی را برگردن داریم و در این عرصه خدمت میکنیم.ما امروز افتخار می کنیم که شهرداری اهواز صاحب فکر و ایده است و اگر تا دیروز به فکر بازوی قوی بودیم اکنون به دنبال فکر قوی هستیم.

وی درادامه گفت: شهرداری اکنون نهادی فرهنگی و اجتماعی است  مابا تلاشمان توانستیم شهرداری را از نهادی خدماتی به نهادی فرهنگی و اجتماعی تبدیل کنیم.زیرا اعتقاد داریم که فرزندان و خانواده های خودمان نیز در این شهر ساکن هستند.ماباید شهر را برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده کنیم و در این زمینه وظیفه سنگینی برعهده داریم.   

شایان ذکر است ، براساس چارت مشخص شده درستاد استقبال از ماه مهر علاوه بر ستاد مرکزی که دبیرخانه آن درمعاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری مستقر است ، 7 ستاد کوچک در مناطق در نظر گرفته شده است . همچنین در این ستاد کمیته های فنی و عمرانی ، حمل و نقل و ترافیک ، معماری و شهرسازی ، برنامه ریزی و توسعه ، مالی و اداری ، خدمات شهری ، اتوبوسرانی ، آتش نشانی و ایمنی ، پایانه ها ، تاکسیرانی ، زیباسازی ، پارکها و فضای سبز ، پسماند ، روابط عمومی ، فرهنگی در نظر گرفته شده که هریک شرح وظایف مشخصی دارند.

به علاوه جهت بررسی انجام دقیق وظایف کمیته ها امسال بر کارهای بخشهای مختلف ستاد نظارت صورت میگیرد که این نظارت از سوی ناظر عالیه احسان عزیزی و ناظرین مناطق (معاونین فرهنگی و اجتماعی مناطق) صورت می پذیرد.

گفتنی است ، در این جلسه شرح وظایف پیشنهادی به کمیته ها ابلاغ شد و به هریک از کمیته ها فرصتی برای انجام اصلاحات بر روی متن شرح وظایف ابلاغی داده شد.جلسات بعدی این ستاد نیز با حضور اعضاء متعاقبا برگزار می شود.
برچسب ها: شهرداری اهواز
:
:
:
آخرین اخبار