تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۰۰۴۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله حیدری عنوان کرد:
بی عدالتی در خوزستان موج می زند
اگر می بینیم برخی جوانان به فرق ضاله گرایش پیدا می کنند، یکی از مهمترین علت هایش نبود کار و ناعدالتی های اجتماعیست
آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر این که علمای شیعی، تنها علمای اسلام هستند که در صراط مسقیم اهل بیت ع قرار دارند، اظهار داشت: به یقین علمای شیعی خوزستان از یک تلألؤ و درخشانی خاصی برخوردار بوده و نقش بسیار مهمی در تاریخ تشیع و ورود به مذهب به ایران ایفا کرده اند.

وی با بیان این که تشیع در خوزستان اصیل است، گفت: این اصیل بودن تشیع در خوزستان به اصالت اسلام و قدیمی بودنش به قدمت تشیع در تاریخ ائمه اطهار ع برمیگردد.

آیت الله حیدری، علمای خوزستانی را پیش غراولان تشیع در همه دوران ها دانست و تصریح کرد: این علمای حوزوی خوزستان بودند که تشیع را وارد ایران کرده و امروزه کل ایران حیات دینی و مذهبی خویش را مدیون این علمای بزرگ هستند.

امام جمعه موقت اهواز، در ادامه به اجلاسیه دوازدهم خبرگان رهبری و دیدار اعضای این مجلس با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار سخنانی را مطرح کردند که همچون گذشته کارگشا و تبیین کننده مسایل روز سیاسی بود.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری تأکید بسزایی برای استقلال فکری در برابر نظام سلطه و استعمار داشتند، افزود: حضرت آقا در این دیدار تصریح کردند که نیروهای انقلابی تصور نکنند که انقلاب اسلامی دچار انحراف شده است! خیر اینگونه نبوده و خوشبختانه با همه اقتدار و ظرفیتش به سوی آرمان های بلند اسلامی در حال حرکت است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، به معضل بیکاری و مضرات آن اشاره کرد و اظهار داشت: اگر می بینیم برخی جوانان به فرق ضاله گرایش پیدا می کنند، یکی از مهمترین علت هایش نبود کار و ناعدالتی های اجتماعیست که باید هرچه سریعتر از سوی دولت مردان رفع شود.

وی با بیان این که بی عدالتی در خوزستان موج می زند، گفت: تبعیض در انتساب مدیریت ها و بی اعتنایی به مشکلات خوزستان دلیل روشنی بر وجود بی عدالتی آشکار در خوزستان است که آقای رییس جمهور باید به رفع کامل آنها اهتمام داشته باشد.
:
:
:
آخرین اخبار