تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۲۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ارشاد اسلامی اندیمشک:
جشنواره فیلم عمار همزمان با هفته دفاع مقدس در اندیمشک برگزار می‌شود
رئیس اداره ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: با هدف نمایش و تبیین نقش ایثار و افتخار مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس جشنواره فیلم عمار در اندیمشک برگزار می شود.

حجت الاسلام ولی اله مهدوی شامگاه یکشنبه در نشست بررسی ویژه برنامه های دفاع مقدس در محل فرمانداری اندیمشک، اظهار داشت: با هدف گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت مردم ایران اسلامی و تجلیل از نقش خانواده معظم شهدا در دوران عزت و صلابت انقلاب اسلامی فیلم سینمایی شیار 143 در اندیمشک به صورت ویژه اکران می شود.

وی گفت: این اکران در اولین شب از هفته دفاع مقدس و در محل تالار خورشید شهرستان خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک عنوان کرد: در دومین روز از مقدس و با هدف گرامی داشت ایام مبارکه ذیحجه ویژه برنامه و جشن عید قربان، با پخش نماهنگ، خوانش شعر، اجرای کنسرت محلی، در شهرستان برگزار می شود.‌

وی افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس و سالروز هفته دفاع مقدس اثر نمایشی مرتبطت با حوزه دفاع مقدس در بخش تئاتر برگزار و با استقبال شهروندان به اجرا می رسد.

حجت الاسلام مهدوی بیان کرد: هم چنین با هدف نمایش و تبیین نقش ایثار و افتخار مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس جشنواره فیلم عمار در اندیمشک برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره با همکاری کانون فرهنگی مساجد و به مدت هفت شب از ابتدای هفته دفاع مقدس در اندیمشک آغاز و تا پایان این ایام با پخش بیش از 60 اثر منتخب این جشنواره در آثار مرتبت با حوزه دفاع مقدس  و فرهنگ اسلامی، برگزار می شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار