تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۰۱۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کمیته امداد اندیمشک خبر داد:
راه‌اندازی مجتمع فنی خدماتی جهت مددجویان اندیمشکی
با پیگیری‌های صورت گرفته احداث و راه‌اندازی مجتمع فنی خدماتی برای مددجویان دارای پروانه کسب فنی و مهارتی به زودی در این شهرستان انجام خواهد شد
خوزنیوز: رئیس کمیته امداد اندیمشک از احداث و راه‌اندازی مجتمع فنی خدماتی جهت مددجویان تحت پوشش این اداره خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ خیرالله قلاوند امروز اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته احداث و راه‌اندازی مجتمع فنی خدماتی برای مددجویان دارای پروانه کسب فنی و مهارتی به زودی در این شهرستان انجام خواهد شد.

وی افزود: راه اندازی این مجتمع به منظور تجمیع مددجویان دارای مشاغل فنی و خودکفایی آنان صورت خواهد گرفت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیمشک اضافه کرد: همچنین به منظور ایجاد اشتغال تفاهم‌نامه‌ای بین اداره امور اراضی و این اداره در راستای واگذاری زمین زراعی به فرزندان مددجویان دارای مدرک تحصیلی مرتبط منعقد شده است.

قلاوند خاطر نشان کرد: همچنین به منظور ساماندهی وضعیت اشتغال تاکنون از 476 نفر از فرزندان مددجویان این اداره که دارای مدارک فنی و دانشگاهی بوده و در سن اشتغال قرار دارند ثبت نام به عمل آمده است.

وی با اشاره به تشکیل و ثبت تعاونی کشاورزی برای فرزندان مددجوی این اداره،تصریح کرد: در همین راستا 28 نفر از فرزندان مددجویان که دارای مدرک کشاورزی هستند در این شرکت عضو شده‌اند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر در سطح شهرستان 4 هزار و 982 خانواده با آمار 12 هزار و 429 نفر تحت پوشش و حمایت کمیته امداد قرار دارند.

قلاوند در پایان بیان کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان دارای مدارک فنی و دانشگاهی، توجه به آموزش‌های فنی و مهارتی، کمک به تامین آتیه خانواده‌ها و استفاده از کمک های مردمی در جهت ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف شهری و روستایی از مهمترین رویکردهای این اداره در سال جاری است.
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار