تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۹۸۲۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس خبر داد:
بهره‌برداری از پروژه کاغذسازی کارون در آینده‌ای نزدیک
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه کاغذسازی کارون در آینده‌ای نزدیک در شوشتر به بهره‌برداری خواهد رسید.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی صبح امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری شوشتر و گتوند و همچنین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر ضمن بررسی مسائل و مشکلات خبرنگاران اظهار کرد: حرفه خبرنگاری، حرفه‌ای حساس و سنگین است، چرا که رسالت آگاهی‌بخشی به جامعه وظیفه‌ای خطیر و مقدس است و نیز می‌تواند از نظر مسائل سیاسی، فرهنگی و دینی مؤثر واقع شود.

وی افزود: هر چند در این حرفه هم در روند تهیه خبر و انعکاس آن به مردم و هم از لحاظ درآمد خبرنگاران، مشکلاتی وجود دارد، اما عشق و علاقه و اعتقاد به این حرفه باعث شده که خبرنگاران به کار خود ادامه دهند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی درخصوص این حرفه عنوان کرد: قلم می‌تواند منشاء خوبی‌ها و زیبایی‌ها باشد، خبرنگار می‌تواند قلم خود را در جهت آگاهی‌بخشی و رشد و توسعه فرهنگی، اجتماعی جامعه به کار برد که در این صورت قلم او هم قلم مثبت و سازنده‌ای خواهد بود و هم اجر اخروی خواهد داشت.

سادات ابراهیمی اضافه کرد: در واقع خبرنگاران می‌توانند بازوان توانمند اجرایی مسئولان باشند، چرا که آنها به عنوان نخبگان جامعه هستند در روند کارشان وقایعی را مشاهده می‌کنند و از مسائلی اطلاع دارند که مردم جامعه آن وقایع و مسائل را مشاهده نمی‌کنند و از آنها بی‌خبر هستند.

وی در ادامه گفت: خبرنگاران باید صداقت و شجاعت داشته باشند، خبرنگارانی موفق هستند که شجاع باشند، گرچه شجاعت ممکن است دردسرهایی ایجاد کند اما ارزش دارد، آنها باید واقعیت‌ها را همانگونه که هستند به مردم انتقال دهند و وقایع را بیش از حد بزرگ یا کوچک جلوه ندهند، همچنین جانبداری نکرده و بی‌طرف عمل نکنند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی درخصوص بحث اشتغالزایی افزود: اشتغالزایی با مشارکت بخش خصوصی بهتر انجام خواهد شد که خبرنگاران موظف هستند در جهت جذب سرمایه‌گذاران به این شهرستان تلاش و کوشش کنند.

سادات ابراهیمی ادامه داد: همچنین مسئولان باید شرایط و زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند، البته خوشبختانه در شوشتر این شرایط فراهم شده و پروژه‌هایی از جمله کاغذسازی کارون در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: چهار فاز این پروژه در سال 1395 به اتمام می‌رسد و نیز شرکت پرشین کلر که ظرف هفته‌های آینده کلنگ زنی می‌شود و برای 600 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد، همچنین لاستیک‌سازی خوزستان که یک کار عظیم و در حال انجام است.

در پایان مراسم از خبرنگاران به رسم یادبود با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار