تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۹۷۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انقلابیون: قذافی مجروح در اختیار ماست / العربیه: قذافی کشته و جسدش به مصراته منتقل شد
عبدالمجید در گفتگو با خبرگزاری رویترز اظهار داشت: "قذافی از ناحیه هر دو پا مجروح شده و در حالی که با یک آمبولانس در حال فرار بود به دست نیروهای انقلابی افتاد." / از سوی دیگر شبکه العربیه در خبری فوری از سرت گزارش داد که سرهنگ قذافی دیکتاتور مخلوع لیبی توسط انقلابیون کشته شد. خبرنگار العربیه به نقل از یک فرمانده انقلابی اعلام کرد که جسد قذافی هم مشاهده شده است.
عبدالمجید در گفتگو با خبرگزاری رویترز اظهار داشت: "قذافی از ناحیه هر دو پا مجروح شده و در حالی که با یک آمبولانس در حال فرار بود به دست نیروهای انقلابی افتاد."

به گزارش فارس، اسوشیتد پرس و شبکه خبری سی‌بی‌اس در گزارشی به نقل از یک مقام شورای انتقالی لیبی از مجروح شدن معمر قذافی و دستگیری وی توسط نیروهای انقلابی خبر دادند.
 
بنابراین گزارش، عبدالمجید در گفتگو با خبرگزاری رویترز اظهار داشت: "قذافی از ناحیه هر دو پا مجروح شده و در حالی که با یک آمبولانس در حال فرار بود به دست نیروهای انقلابی افتاد."
 
رویترز بعدا گزارش کرد که قذافی پس از دستگیری و بخاطر شدت جراحات وارده جان سپرده است.
 
با این حال، اسوشیتدپرس به نقل از جلال الجلال، سخنگوی ارشد و عبدالرحمن بوسین، سخنگوی نظامی این شورا تصریح کردند که این اخبار غیرقبال تایید است.
 
مخالفان قذافی قبلا نیز ادعای دستگیری برخی سران رژیم قافی از جمله پسرانش را کرده بودند اما بعدا روشن شد که این اخبار صحیح نیست.

از سوی دیگر شبکه العربیه در خبری فوری از سرت گزارش داد که سرهنگ قذافی دیکتاتور مخلوع لیبی توسط انقلابیون کشته شد.

خبرنگار العربیه به نقل از یک فرمانده انقلابی اعلام کرد که جسد قذافی هم مشاهده شده است.

بنابر گزارش این شبکه جسد قذافی به مصراته منتقل شده است.

انقلابیون لیبی امروز با تسلط کامل بر شهر سرت زادگاه معمر القذافی دیکتاتور لیبی پرچم جدید لیبی را بر فراز مرکز این شهر به اهتزاز در آوردند.

بر اساس این گزارش این اتفاق بعد از تسلط کامل انقلابیون بر منطقه 2 شهر سرت صورت گرفته بود که به وسعت یک کیلومتر مربع همچنان در اختیار نیروهای وابسته به قذافی باقی مانده بود.

:
:
:
آخرین اخبار