تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۹۵۳۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد:
اضافه شدن 3 رشته جدید به دانشکده علوم پزشکی آبادان
معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی آبادان از اضافه شدن سه رشته جدید به رشته‌های پیشین این دانشکده خبر داد.

محمد محبوبی امروز اظهار کرد: پس از پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته مجوز جذب دانشجو در سه رشته جدید برای دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان صادر شد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان طبق این مجوز می‌تواند در رشته‌های اتاق عمل، بهداشت خانواده و مبارزه با بیماری‌ها دانشجو جذب کند.

معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه این رشته‌ها در مقطع کاردانی دانشجو جذب می‌کنند، افزود: دانشجویان جدید در سه رشته یادشده صرفا از میان متقاضیان بومی شهرستان آبادان جذب می‌شوند.

وی ادامه داد: به صورت جدی به دنبال راه‌اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان‌های خرمشهر و شادگان بوده و بعد از صورت گرفتن پیگیری‌های متعدد تنها در انتظار صدور مجوز راه‌اندازی هستیم.

محبوبی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت نهایی شدن راه‌اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت، در سه رشته اتاق عمل، بهداشت خانواده و مبارزه با بیماری‌ها در شادگان و خرمشهر نیز دانشجو جذب خواهیم کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار