مدیر کل پست استان خوزستان از ارائه خدمات امور مالیاتی در ادارات پست مرکزی شهرستانهای استان خبر داد.
مهران حموله با اعلام این خبر اظهار کرد: متقاضیان میتوانند خدمات ثبت اظهارنامه و حساب مشاغل خودرو، اظهارنامه شرکتها، اظهارنامه افراد حقیقی و حقوقی و کد اقتصادی را با مراجعه به ادارات پست مرکزی اهواز و شهرستانها در استان دریافت کنند.
وی همچنین از آموزش نمایندگان پست توسط کارشناسان امور مالیاتی جهت ارایه هر چه مطلوب تر این خدمات خبر داد و افزود: خدمات امور مالیاتی در ادارات پست بر بستر اینترانت پست انجام میشود که این مساله ارائه خدمات با سرعت بیشتر و امنیت بالا برای متقاضیان را به دنبال دارد.
حموله تصریح کرد: ارائه خدمات نیابتی امور مالیاتی در ادارات تابعه اداره کل پست خوزستان در راستای تفاهم نامه کشوری فی مابین شرکت پست و سازمان امورمالیاتی کشور و پیاده سازی دولت الکترونیک در استان است.