تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۸۹۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد به دنبال کسب نهمین پیروزی در برابر فجر سپاسی
تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی در هفته نهم رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم فجر سپاسی شیراز می رود که سابقه هشت بار شکست این تیم در لیگ برتر را دارند.

به گزارش مهر، تیم های فولاد و فجر سپاسی عصر روز جمعه هشتم مهرماه در نهمین هفته از پیکارهای لیگ برتر به مصاف هم می روند تا هفدهمین رویارویی خود در تاریخ این مسابقات را به نمایش بگذارند.
این دو تیم تاکنون در 16 مسابقه در چارچوب رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که حاصل آن هشت برد برای فولاد خوزستان، چهار برد برای فجر سپاسی شیراز و چهار تساوی بوده است.

در مجموع، فولادی ها 17 بار موفق به گشودن دروازه حریف شده و 12 مرتبه هم دروازه خود را گشوده دیده اند. این در حالی است که در هشت مسابقه برگزار شده در اهواز، فولادی ها چهار بار موفق به شکست میهمان خود شده، دو بار با آنها به تساوی رسیده اند و دو بار هم مغلوب شده اند.

جالب اینکه همین وضعیت در خصوص دیدارهای دو تیم در شیراز هم وجود دارد و از مجموع هشت مسابقه ای که تاکنون در شیراز برگزار شده نیز فولادمردان چهار بار میزبان خود را شکست داده، دو بار با آنها به نتیجه مساوی رسیده اند و در دو بازی هم تن به شکست داده اند.

این دو تیم آخرین بار در دیدار برگشت لیگ برتر نهم در شیراز به مصاف هم رفتند که حاصل آن، برد یک بر صفر فولاد خوزستان با گل آرش افشین بود. قابل ذکر است که در دوره هفتم لیگ برتر به دلیل حضور فولاد خوزستان در لیگ دسته اول و همچنین در دوره دهم به علت حضور فجر سپاسی در این لیگ، دو تیم در رقابت های لیگ برتر با هم بازی نکردند و آمار ارائه شده مربوط به هشت دوره ای است که هر دو تیم در لیگ برتر حضور داشته اند.

:
:
:
آخرین اخبار