تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۸۷۲۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر خبر داد:
برگزاری 21 برنامه ورزشی به مناسبت سوم خرداد در خرمشهر
رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر از برگزاری 21 برنامه ورزشی به مناسبت سوم خرداد خبر داد.

امین صابری ظهر امروز در جلسه شورای ورزش خرمشهر در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان این شهر، به برشماری مصوبات جلسه پیشین این شورا پرداخت و اظهار کرد: یکی از مصوبات جلسه پیشین، توجه به ورزش روستایی بود که سالن ورزشی چند منظوره پل نو خرمشهر یکی از ظرفیت‌های ورزش روستایی است.

وی با بیان اینکه برای ترمیم و بازسازی این سالن ورزشی اعتباری معادل 300 میلیون تومان نیاز است افزود: اعتبارات هزینه شده تاکنون رقمی معادل 180 میلیون تومان بوده و با اعتبارات موجود امکان تکمیل این پروژه میسر نیست.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر از کسب عناوین قهرمانی کشور توسط «سجاد حیدری چگینی» در رشته پرورش اندام و «میلاد دریساوی» «احمدرضا خنفری» دو دونده خرمشهری و همچنین کسب چهار مقام کشوری توسط تکواندوکاران این شهر خبر داد.

صابری در ادامه از در نظر گرفتن 21 برنامه ورزشی به مناسبت سوم خرداد در خرمشهر خبر داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرم سال و نبود زیرساخت‌ها در خرمشهر، این شهر را در گرفتن میزبانی با محدودیت‌هایی مواجه کرده است.

وی همچنین برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی را یکی از برنامه‌های مهم و محوری به مناسبت سوم خرداد و دستور جلسه محوری این جلسه شورای ورزش خرمشهر خواند و گفت: با توجه به تغییرات انجام شده در ریاست فدراسیون ورزش‌های همگانی و گرمی هوا در خرمشهر، امسال میزبانی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت آزادسازی خرمشهر به شهرستان قم واگذار شده است.

صابری اضافه کرد: با این وجود ما نیز در خرمشهر برنامه همایش پیاده روی را برگزار خواهیم کرد و تمام تلاش خود را برای پخش زنده بخشی از این برنامه توسط رسانه ملی به کار خواهیم گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر، هدف از برگزاری این همایش را ایجاد روحیه نشاط در مردم این شهر دانست و گفت: فتح خرمشهر، رخدادی عظیم و جاودانه است و اجرای برنامه‌هایی همچون همایش پیاده روی، پتانسیلی برای ایجاد نوعی فرهنگ در راستای یادآوری این رخداد تاریخی و ایجاد نشاط در خانواده‌های خرمشهری است.

وی خاطرنشان کرد: سود اجرای این برنامه به صورت کامل به مردم خرمشهر می‌رسد و هرگونه اقدامی که از سوی سازمان‌ها برای اجرای این برنامه صورت گیرد، به نوعی هزینه کردن برای خانواده و نزدیکان قلمداد می‌شود.

صابری تصریح کرد: انتظار همکاری ارگان‌ها متناسب با نوع توانمندی‌ها و فعالیت‌های آن‌ها است و تعامل این ارگان‌ها می‌تواند در راستای انجام تبلیغات، نشر بنر و بروشورهای فرهنگی تبلیغاتی و همچنین تامین بخشی از هدایا باشد.

وی با اشاره به تقارن مناسبت سوم خرداد امسال با روز جانباز و پاسدار، همکاری نهادهایی همچون سپاه را در اجرای این برنامه علاوه بر مشارکت در نیل به هدف بیان شده، فرصتی برای بزرگداشت مقام پاسداران و جانبازان نیز دانست.

* سعی شده تمام کاستی‌های و مشکلات رفع شود

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خرمشهر نیز در این جلسه به یادآوری برگزاری همایش‌های پیاده روی خانوادگی به مناسبت سوم خرداد پرداخت و از عدم همکاری و ناهماهنگی ارگان‌ها در برگزاری این همایش در سال گذشته ابراز گلایه‌مندی کرد و متذکر شد: در این سال که نام همدلی و همزبانی نامگذاری شده است، همدلی و همزبانی بیشتر مسئولان برای برگزاری باشکوه این برنامه انتظار می‌رود.

علی‌پور عواد بر تلاش‌های صورت گرفته از سوی اداره ورزش و جوان و هیئت ورزش‌های همگانی خرمشهر برای تحقق این هدف تاکید کرد و گفت: سعی شده تمام کاستی‌های و مشکلات رفع شود و همچنین تمام هدایای وعده شده در این همایش در سال تحویل داده شده است.

لزوم توجه به مباحثی همچون تهیه زیرساخت‌ها، اجرای برنامه‌های متنوع جانبی و ایجاد هماهنگی بیشتر در اجرای برنامه‌ها از جمله موارد مطرح شده از سوی اعضا حاضر در جلسه بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار