تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۸۶۲۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان تاکید کرد
لزوم به‌کارگیری نیروهای متخصص بومی در خوزستان
امام جمعه آبادان با اشاره به اهمیت به‌کارگیری نیروهای بومی استان گفت: تا زمانی که یک نفر نیروی متخصص بومی در استان داریم نباید از نیروهای غیربومی استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور ظهر امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی چالش‌های پیش روی شرکت پتروشیمی آبادان با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیرعامل شرکت پتروشیمی آبادان تشکیل شد، اظهار کرد: ‌خوزستان به‌وی‍ژه آبادان دارای ظرفیت‌های اقتصادی زیادی است که این ظرفیت‌ها چه در ابعاد منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی دارای اهمیت است و بی‌شک شناسایی و تقویت آنها سرچشمه برکات بی‌شماری در استان خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های بین المللی شهرستان آبادان، شرکت پتروشیمی است، این شرکت یکی از نقاط قوت در استان ما به شمار می‌رود که اگر به درستی مدیریت نشوند، قطعاً به چالشی بزرگ در سال‌های آینده تبدیل خواهد شد.

امام جمعه آبادان با اشاره به سابقه و پیشینه درخشان شهرستان آبادان گفت: ‌قبل از جنگ تحمیلی جمعیت زیادی از سراسر کشور برای کار به آبادان مراجعه می‌کردند، اما متاسفانه پس از جنگ آن طور که باید و شاید به این شهرستان توجه نشد و مزیت‌های آن از جمله در بخش‌های کشاورزی و نخلستان‌ها، همجواری با کشورهای همسایه و صنایع سبک و سنگین و... مورد بی‌مهری قرار گرفت.

ابراهیمی‌پور اضافه کرد:‌ خوشبختانه در چند سال اخیر نگاه‌ها تغییر کرده و حرکت‌های خوبی در زمینه معرفی و شکوفایی استعدادهای آبادان آغاز شده که این تلاش‌ها خود می‌تواند منشأ کارهای بزرگ و راهکاری به منظور حل مشکل اشتغال در آبادان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تقدیر از زحمات مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: صفائی یکی از مدیران توانمند و خوش فکر استان است که از بدو ورود به استان همیشه سعی در بررسی مشکل‌ها از نزدیک داشته است.

امام جمعه آبادان در پایان افزود: به این گونه مدیران، مدیران جهادی و میدانی می‌گویند که هم توانمند هستند و هم دیدگاه مدیریتی بالایی دارند که خوش بختانه موفق شده‌اند بخشی از موانع سد راه پیشرفت و توسعه استان را با تدابیر هوشمندانه خود برطرف کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار