تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۸۶۰۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز:
طرح تحول نظام سلامت در حال سامان دادن به نابسامانی‌های سیستم بهداشت و درمان
خوشبختانه طرح تحول نظام سلامت در حال سر و سامان دادن به نابسامانی های موجود در سیستم بهداشت و درمان می باشد
خوزنیوز: نشست هم اندیشی اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با پزشکان جوان متخصص فعال در طرح تحول نظام سلامت با حضور اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، ایرج نظری معاون درمان، مالک کنانی معاون توسعه مدیریت و منابع، ساسان موگهی معاون دانشجویی و فرهنگی و صادق مرادی دبیر اجرایی طرح تحول نظام سلامت دانشگاه و همچنین جمعی از پزشکان متخصص در رشته های مختلف در سالن اجتماعات مجتمع رفاهی فجر برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این نشست اظهار داشت: خوشبختانه طرح تحول نظام سلامت در حال سر و سامان دادن به نابسامانی های موجود در سیستم بهداشت و درمان می باشد.

ایرج نظری افزود: ما نیز خود در برخی محورهای اجرای این طرح نقدهایی داریم که آنها را به دوستان وزارت منتقل کرده ایم و امیدواریم که به زودی نقاط ضعف این طرح برطرف شود.

وی بیان نمود: پس از اجرای این طرح، نحوه پرداخت حق الزحمه ها به پزشکان و کادر درمانی تغییر کرده که تا رسیدن به یک برنامه دقیق برای پرداخت، زمان بیشتری لازم هست و امیدواریم که حق و حقوق تمام پزشکان زحمتکش و پرتلاش که بصورت فعالانه در اجرای مفاد این طرح همکاری می کنند، به صورت کامل پرداخت گردد.

نظری خطاب به متخصصان فعال حاضر در سالن گفت: چون شما با جدیت کار خود را ادامه می دهید و من از شما کمال تشکر را دارم و به شدت به دنبال تجهیز وسایل و امکانات لازم درمانی هستیم تا بتوانیم تمامی خدمات تخصصی شما را در اختیار مردم عزیز قرار دهیم.

وی در پایان افزود: ما دوست داریم تمامی مشکلات از درون مجموعه دانشگاه حل شود و در جلسات مختلف مسایل و مشکلات شما را به جدیت پیگیری می کنیم.
:
:
:
آخرین اخبار