تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۸۴۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كاشانی: پول مسيحی را دادم، پول دايی را هم می دهم
بحثمان كشيد به فوتبال و پرسپوليس، سوال كردم در هيأت مديره ماندنی هستيد؟ گفت كسی تا حالا به من نگفته كار من تمام شده البته همين الان هم بگن برو مشكلی ندارم هر چه در توان داشتم برای پرسپوليس و مردم انجام داده ام.گفت : برويد سوال كنيد تا حالا پول چه كسي را نداده ام ، از هتل و آژانس هواپيمايي و بازيكن سوال كنيد كه من بد حساب بوده ام ؟ همين آقاي كرانچار موقعي كه تصفيه مي كرد ۱۰ هزار دلار از قراردادش ماند و از ايران رفت .

به گزارش شفاف، مازیار ناظمی صبح امروز در وبلاگ شخصی اش نوشت:
 
"قرار نبود گفت وگوي ما ورزشي شود . رئيس شوراي شهر تهران ميهمان ما در برنامه تهران ۲۰ بود زنگ زدم حبيب كاشاني تا در مورد مسايل كلانشهر تهران حرف بزنيم .
 
بحثمان كشيد به فوتبال و پرسپوليس ، سوال كردم در هيات مديره ماندني هستيد ؟ گفت كسي تا حالا به من نگفته كار من تمام شده البته همين الان هم بگن برو مشكلي ندارم هر چه در توان داشتم براي پرسپوليس و مردم انجام داده ام . گفتم چرا باقي پول دايي را نمي دهي ؟
 
گفت : برويد سوال كنيد تا حالا پول چه كسي را نداده ام ، از هتل و آژانس هواپيمايي و بازيكن سوال كنيد كه من بد حساب بوده ام ؟ همين آقاي كرانچار موقعي كه تصفيه مي كرد ۱۰ هزار دلار از قراردادش ماند و از ايران رفت .
 
 هماهنگ كردم با رضا چلنگر پولش را دادم تا به او برساند از چلنگر سوال كن وقتي كرانچار باقي پولش را گرفت بغض گلويش را گرفته بود. من پول كرانچار مسيحي را داده ام چرا بايد باقي پول يه بچه مسلمون را ندم .
 
ايشون پاداش ۱۰۰ ميليوني قهرماني در جام حذفي و ماشين پژو را گرفته از قراردادش با پرسپوليس هم ۷۰ درصدش را گرفته ، الان هفت ماه و نيمه وزارت ورزش به ما پول نداده ، مطمئن باشيد به محض اينكه پول بدهند اول مطالبه سرمربي سابق و محترم را پرداخت ميكنم .ايشان كه هفتصد ميليون را به هواداران مي بخشد اين چند روز را هم صبر كنند."
:
:
:
آخرین اخبار