تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۸۳۴۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خرمشهر خبر داد:
برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در خرمشهر
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خرمشهر از برگزاری «همایش پیاده‌روی خانوادگی» با حضور خانواده شهدا و ایثارگران در این شهر خبر داد.

علی پورعواد امروز اظهار کرد: به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران خرمشهر و هیئت ورزش‌های همگانی خرمشهر، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی برای برگزاری این همایش پیاده روی خانوادگی با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین خانواده‌ها و همشهریان و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خرمشهر خاطرنشان کرد: این همایش، با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم غیور خرمشهر برگزار می‌شود.

پورعواد در ادامه به زمان و مسیر برگزاری همایش بزرگ پیاده روی اشاره کرد و گفت: این همایش روز جمعه هشتم اسفندماه جاری ساعت 7 و 30 دقیقه از پل شهید جهان آرا(پل جدید) آغاز و تا پل آزادی(پل قدیم) و پارک کارون این شهر ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این همایش جوایز نفیسی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد که از تمام شهروندان دعوت می‌شود تا در این برنامه عمومی شرکت داشته باشند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خرمشهر در پایان افزود: شرکت در همایش‌های این چنینی علاوه بر کمک به افزایش سطح سلامت عمومی، به کانون خانوادگی گرما بخشیده و نزدیکی هر چه بیشتر اعضای خانواده‌ها را نیز به دنبال خواهد داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار