تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۸۱۱۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دکتر آرزومند:
افزایش اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه و تکیه گاه برای نظام اداری کشور می باشد
دوره ی آموزشی آشنایی با مبانی طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد
دوره آموزشی طرح تکریم مردم و جلب رضایتمندی ارباب رجوع در روز یکشنبه 5 بهمن 93 با حضور آقای بن عباس سربازرس ویژه استاندار خوزستان در گروه بهداشت درمان، در محل تالار شهدا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تشکیل گردید. این جلسه که با هماهنگی اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه تشکیل گردید با استقبال بسیار خوبی از سوی پرسنل دانشگاه از واحدهای تابعه مختلف روبرو شد.

دکتر منصور آرزومند، رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ضمن بیان اینکه جلب رضایت ارباب رجوع و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب یکی از اهداف اصلی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می باشد افزود: هدف از اجرای این جلسه آشنائی بیشتر پرسنل به مبانی و قوانین طرح فوق بوده است که در نهایت علاوه بر ارتقاء رضایتمندی مشتریان، باعث ارتقاء رتبه دانشگاه در بعد شاخصهای عمومی و اختصاصی دانشگاه خواهد شد.

ایشان اهم اهداف این طرح را اینگونه ذکر نمود: اطلاع رسانی مناسب به مراجعین در زمینه نحوه ارائه خدمات از طریق تنظیم بروشور، کتاب راهنما و ...، بازنگری و اصلاح و مهندسی مجدد روشهای انجام کار در جهت تسهیل ارائه خدمات به مردم، تدوین منشور اخلاقی سازمان به منظور ایجاد برخورد مشفقانه و مناسب با ارباب رجوع، نظرخواهی از مراجعین از نحوه ارائه خدمات توسط دستگاههای دولتی، ایجاد ساز و کارهای لازم جهت تشویق کارکنانی که موجبات رضایت خدمت گیرندگان رافراهم آورده اند و برخورد با کارکنان خاطی، نظرسنجی سالانه از مردم در ارتباط با رضایت مندی آنان از دستگاههای دولتی در ارائه خدمات.

آرزومند افزود: لازم به ذکر است کلیه مدیران، روسا و مسئولین واحدهای ستادی و اجرایی دارای ارباب رجوع مستقر در واحدهای تابعه دانشگاه مسئولیت اجرای این مصوبه را عهده دار خواهند بود.امید است با اجرای این مصوبه زمینه لازم جهت ارائه خدمات با کیفیت به مردم و برخورد مناسب با خدمت گیرندگان ایجاد شده و ضمن جلب رضایت مردم در ارتباط با دریافت خدمات از دانشگاه ، موجبات افزایش اعتماد عمومی که بزرگترین سرمایه و تکیه گاه برای نظام اداری کشور می باشد، فراهم شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در روز دوشنبه در تاریخ 93/11/6 نیز مجدداً با حضور بیش از پانصد نفر از همکاران و پرسنل دانشگاه ادامه می یابد ؛ از برگزاری این دوره بطور مجزا در شهرستان شوشتر و بطور تخصصی برای گروههای هدف خبر داد.

همچنین آقای امید بن عباس، سربازرس ویژه استاندار در حوزه طرح تکریم گروه بهداشت و درمان و مدرس این کارگاه آموزشی در این باره گفت: امروز افتخار داشتیم که در خدمت جمعی از همکاران بهداشت و درمان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز باشیم و دوره ای تحت عنوان آشنایی با مبانی طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع را به صورت باز آموزی برگزار کنیم .

وی افزود: هدف ما از اجرای این طرح تغییر نگرش و تغییر نگاه کارکنان بخش بهداشت و درمان بوده که بتوانند به مسئولین در اجرای تغییرات و تحولاتی که در بحث نظام اداری قرار است اتفاق بیفتد و در طرح تحول نظام سلامت قرار است اتفاق بیفتد، بتوانند با رویکرد و انگیزه بهتر کمک به انجام تغییرات بکنند و به سرعت رشد این مجموعه ها کمک کنند. قطعا"هر مجموعه و هر سازمانی از کارکنان آن سازمان تشکیل شده و اگر کارکنان توجیه نباشند و آموزش لازم را نبینند و نگرش آنها با اهداف دولت همسو نشود قطعا همکاری لازم صورت نخواهد گرفت و پیشرفت اداری صورت نخواهد گرفت و ما هدفمان این است که دیدگاه هایی که دولت در این حوزه دارد را به کارکنان بخش بهداشت و درمان آموزش بدهیم.

گفتنی است این دوره آموزشی در دو نوبت در روزهای یکشنبه 5 بهمن و دوشنبه 6 بهمن ماه در تالار شهداء دانشگاه برگزار میشود و گروه هدف این کارگاه تمامی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می باشند.این همایش با استقبال فراوان کارکنان دانشگاه برگزار شد و در پایان این دوره گواهی آموزشی به شرکت کنندگان داده می شود.
:
:
:
آخرین اخبار