مدیر آب و فاضلاب شهری شادگان گفت: سامانه 122 به صورت شبانهروزی، گزارشهای مردم در زمینه حوادث آب، شکایات و انتقادات و پیشنهادات مشترکان شادگانی را دریافت میکند.
مرتضی رنجبر امروز اظهار داشت: سامانه 122 مرکز امداد و حوادث اداره آب و فاضلاب در تمام ساعات شبانهروز در اختیار شهروندان شادگانی بوده و بدون وقفه خواستههای تماس گیرندگان را دریافت و منعکس میکند.
وی، نمایش شماره تلفن تماس گیرنده، ثبت نشانی و انتقال سریع درخواستها به واحد حوادث شهر مورد نظر، مشخص شدن نشانیهای تکراری در یک روز، امکان گزارش گیری از همه بخشها، مشاهده چرخه و گردش کار به ازای هر مورد حوادث به صورت مجزا و برقراری ارتباط با GPS خودروهای امدادی را از جمله قابلیتهای تجهیزات جدید سامانه 122 برشمرد.
مدیر آب و فاضلاب شهری شادگان ادامه داد: این سامانه آماده دریافت گزارشهای مربوط به حوادث آب و فاضلاب، شکایتهای مشترکان، انتقادها و پیشنهادهای شهروندان شادگانی است و مشترکان میتوانند در صورت مشاهده هرگونه نقص در ارائه خدمات و یا خرابی در شبکه و انشعابهای آب و فاضلاب، با این سامانه تماس بگیرند تا امدادهای نواحی از طریق اکیپ و خودروهای امدادرسانی درصدد رفع حادثه رخ داده برآیند.
رنجبر در پایان یادآور شد: حوادثی از جمله شکستگی لوله داخل کوچه، خیابان و معابر، ترکیدگی کنتور، نشتی از کنتور، خرابی فلکه از کنتور، شکستگی لوله بین محفظه و کنتور، شکستگی لوله بین کنتور و فلکه، نشتی از شیرخط و شیر آتش نشانی، قطع آب، افت فشار موردی، حوادث مربوط به فاضلاب و... با تماس با سامانه 122 قابل پیگیری است.