تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۹۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دولت: مجلس تعطیلی عیدفطر را زیاد نکند، خودمان فکری می‌کنیم!
بحث رسیدگی به لایجه گمرک در مجلس به طول انجامید که این موضوع باعث شد، رسیدگی به لایحه افزایش تعطیلی عید فطر به تأخیر بیفتد اما علی‌القاعده هفته آینده یکشنبه اگر این موضوع در دستور کار مجلسی‌ها قرار گیرد، امیدواریم که نهایی شود اما اگر اینگونه نباشد، دولت خود برای افزایش تعطیلی عیدفطر فکری خواهد کرد
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: امیدواریم افزایش تعطیلی عید فطر در مجلس نهایی شود اما اگر این‌گونه نشود دولت خود فکری خواهد کرد. 

http://dolat.ir/Images/News/Larg_Pic/12-10-1389/IMAGE634296504131139799.jpg

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری که در حاشیه جلسه دیروز هیأت دولت با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد درخصوص برنامه‌های اعضای کابینه به مناسبت هفته دولت، گفت: ‌حضور در مجامع مختلف مردمی همچون نمازجمعه و گفت‌وگو با مردم و ارائه گزارش و رسیدگی به مشکلات مردم از جمله برنامه‌های هیئت دولت در این هفته است. 

وی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال اظهار داشت:‌ با توجه به تحولات منطقه و بیداری اسلامی روز قدس امسال از ویژگی ‌فوق‌العاده‌ای برخوردار است. 

وی یادآور شد: معتقدیم روز قدس یکی از عوامل بیداری اسلامی است. از سی و چند سال پیش که امام خمینی‌(ره) روز جهانی قدس را اعلام کردند، عاملی شد برای احیای موضوع فلسطین و مقاومت اسلامی در منطقه که بعد از این اعلام شاهد این اتفاق بودیم و امروز مسئله قدس و فلسطین یک مسئله جهانی و اصلی در همه جهان اسلام شده است و جمهوری اسلامی ایران نیز پرچمدار آن است. 

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همیشه روز قدس را زنده نگه داشته است، گفت که امسال هم طبق فرمایشان مقام معظم رهبری روز قدس را جدی‌تر از گذشته برگزار خواهیم کرد و در این روز با حضور خود از بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی حمایت می‌کنیم. اعضای دولت نیز در این روز در کنار ملت حضور پر رنگی خواهند داشت. 

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه افزایش تعطیلی عید فطر به کجا رسید، تصریح کرد: این موضوع در کمیسیون‌های تخصصی مجلس تصویب شدهو الان در دستور هفتگی مجلس قرار دارد. 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری همچنین در این زمینه یادآور شد: بحث رسیدگی به لایجه گمرک در مجلس به طول انجامید که این موضوع باعث شد، رسیدگی به لایحه افزایش تعطیلی عید فطر به تأخیر بیفتد اما علی‌القاعده هفته آینده یکشنبه اگر این موضوع در دستور کار مجلسی‌ها قرار گیرد، امیدواریم که نهایی شود اما اگر اینگونه نباشد، دولت خود برای افزایش تعطیلی عیدفطر فکری خواهد کرد.
:
:
:
آخرین اخبار