تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۷۸۱۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر بهداشت خبر داد:
تلاش برای کمک به درمان ناباروری در بودجه 94
وزیر بهداشت در سفری به خراسان جنوبی از افتتاح بیمارستان 200تخت­خوابی بیرجند تا دهه فجر سال آینده خبر داد و گفت: این امر مشروط به تحویل به موقع پروژه از سوی پیمانکار است.

دکتر سید حسن هاشمی در بازدید از پروژه در حال احداث 200 تخت­خوابی بیرجند، گفت: بیمارستان در دست احداث بیرجند هنوز نیاز به کار دارد و اگر منابع به موقع تامین شود و پیمانکار تاخیر نداشته باشد، به بهره‌برداری می‌رسد.

وی راه‎اندازی بیمارستان 200 تخت­خوابی بیرجند را یکی از ضرورت‎های استان برشمرد و گفت: اگر پیمانکار زودتر پروژه را تحویل دهد این پروژه قبل از دهه فجر سال آینده افتتاح می‌شود.

مشکل استخدام در 3 بیمارستان جدید‌التاسیس خراسان جنوبی را حل می­‌کنیم

وزیر بهداشت با بیان اینکه در سه شهرستان استان از جمله سربیشه، سرایان و درمیان مشکل بیمارستان وجود دارد، بیان کرد: محور استخدام در این بیمارستان‌ها وجود نداشته و به این سبب به بهره‎برداری واقعی نرسیده است.

هاشمی با بیان اینکه باید بحث نیروی انسانی این بیمارستان‎ها را حل کنیم، افزود: امیدواریم از ابتدای سال آینده خدمات خود را در حد مورد نیاز به هموطنان ارائه دهیم.

وی با اشاره به وعده­‌های داده شده برای کمک به درمان و خدمات بیمه­‌ای زوج­‌های نابارور در کشور اظهار کرد: امید است از ردیف اعتبار جمعیتی بتوانیم آن را تامین کنیم و مجلس آن را در ردیف بودجه سال آینده قرار دهد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت به خوبی در کشور پیش می‎رود، گفت: این طرح نیاز به نظارت بیشتر دارد و این شش ماه توجه ما به حوزه نظارت است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار