تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۷۶۶۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اهواز فعالیت خود را آغاز کرد
با حضور معاون استان ها، حقوقی و مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اهواز فعالیت خود را آغاز کرد
اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اهواز فعالیت خود را آغاز کردخوزنیوز: با حضور معاون استان ها، حقوقی و مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور،  اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اهواز فعالیت خود را آغاز کرد.

غلامرضا جلیلی نیا، رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اهواز در گفت و گو با خوزنیوز اظهار داشت: اداره کل میراث از مدت ها پیش تصمیم به راه اندازی این اداره داشته است. اکنون پس از چند ماه تلاش همکاران مان ساختمانی که در گذشته اداره حقوقی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بود، با مرمت و تغییر کاربری به اداره میراث فرهنگی اهواز تبدیل شد.

جلیلی نیا افزود: خوشبختانه با حضور معاون سازمان این اداره افتتاح رسمی شد و از این پس شهروندان اهوازی می توانند از خدمات این اداره بهره مند گردند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اهواز ادامه داد: پیشگیری از تخریب آثار تاریخی، شناسایی فرصت های سرمایه گذاری، طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی در جهت تقویت هویت بومی شهر اهواز از عمده برنامه های ما در این اداره است.

لازم به ذکر است غلامرضا جلیلی نیا از اعضای فعال انجمن های دوستداران میراث فرهنگی خوزستان و از روزنامه نگاران باسابقه استان است که چندی پیش از سوی مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان به این سمت منصوب شده است.

ساختمان اداره میراث فرهنگی اهواز در محوطه اداره کل میراث فرهنگی خوزستان واقع در خیابان امام خمینی(ره) شرقی راه اندازی شده است.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
گروهی ازفعالین میراث فرهنگی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
0
0
باسلام انصافاانتصاب ایشان بسیاربه جاوشایسته بودایشان سالهاست به عنوان فعال میراث وگردشگری فعال بودامیدواریم مدیرکل محترم بیشترازمتخصصین وفعالین فرهنگی استفاده کند
رحیم دشتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
0
0
با سلام و تبریک به مدیر کل محترم که الحق و انصاف مدیر شایسته ای انتخاب نموده اند
انشالله موفق باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
0
0
با سلام خدمت آقاي جليلي نيا به داد آثار تاريخي شهرستان حميديه برسيد با تشكر .
:
:
:
آخرین اخبار