تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۷۰۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر اطلاعات:
تلاش آمریکا برای ایجاد ناآرامی توسط شبکه‌های اجتماعی در ایران خنثی شد
ما احساس می‌کنیم گروهک تروریستی پژاک در آستانه اضمحلال است و جلوی اقدامات آن گرفته شده است / حرکت اخیری که سپاه پاسداران در رابطه با گروه پژاک انجام داد قطعاً‌ این گروه را در وضعیت از هم پاشیدگی و اضمحلال قرار داده است
وزیر اطلاعات اعلام کرد که تحرکات آمریکا برای ایجاد ناآرامی در ایران با ضربه زدن به مزدوران و جاسوسان آمریکایی که می‌خواستند با ایجاد شبکه‌های اجتماعی اقدام به این کار در کشور بکنند، خنثی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر مصلحی امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در رابطه با بحث گروهک پژاک و ضربه‌ای که اخیراً سپاه پاسداران به این گروهک تروریستی وارد کرد، گفت: بحمدالله با اقدامات خوبی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخیراً در برخورد با این گروهک انجام داد موفقیت خوبی را به دست آورد.

وی ادامه داد: ما احساس می‌کنیم گروهک تروریستی پژاک در آستانه اضمحلال است و جلوی اقدامات آن گرفته شده است.

وزیر اطلاعات افزود: حرکت اخیری که سپاه پاسداران در رابطه با گروه پژاک انجام داد قطعاً‌ این گروه را در وضعیت از هم پاشیدگی و اضمحلال قرار داده است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص احتمال اقدامات گروهک‌های تروریستی سازمان های جاسوسی در آستانه انتخابات گفت: سرویس‌های جاسوسی کشورهای خارجی به دنبال ایجاد شبکه‌های اجتماعی هستند تا همان گونه که در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ناآرامی‌هایی را ایجاد کردند به واسطه شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده باز مبادرت به ناآرامی و قائله در کشور بکنند.

مصلحی در عین حال گفت: بحمدالله کسانی که از سوی آمریکا برای این کار جاسوس بوده و یا اجیر شده بودند ضربه سنگینی خوردند و همان گونه که خود آنها اعلام کردند با ضربه‌ای که خوردند و با شناسایی نوع حرکت‌هایی که قرار بود انجام بدهند این اقدامات خنثی شد.

وی در ادامه در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر در خصوص وقایع اخیر انگلیس و برخورد پلیس این کشور با مردم معترض گفت: باید خود اروپاییان بیایند و اعتراف کنند که چرا مردم معترض و بی‌دفاع این گونه مورد حملات خشونت آمیز پلیس قرار گرفته‌اند.

وزیر اطلاعات افزود: مردم در انگلیس در فقر و تبعیض شدید به سر می‌برند و حقوق بشر در این کشور با نژاد پرستی لگدمال می‌شود و وقتی از این بابت صدای کسی بلند می‌شود او را به قتل می‌رسانند.

وی تصریح کرد: اقداماتی که در این کشور در حال وقوع است یک لطف الهی به شمار می‌رود که چهره پنهان و مخفی دولت‌های غربی برملا شود و مشخص شود که آنها به واقع به دنبال حقوق بشر و استیفای حق انسان‌ها نیستند.

:
:
:
آخرین اخبار