تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۶۹۰۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اهواز از پروژه تقاطع غيرهمسطح جواد الائمه بازديد کرد
سيدخلف موسوي شهردار اهواز به همراه  دوايي فر معاون فني و عمراني، شفيع پور مدير منطقه يك شهرداري و جمعي از مديران شهرداري اهواز ضمن بازديد از آخرين مراحل اجرايي پروژه تقاطع غيرهمسطح جواد الائمه ، در خصوص تسريع در انجام اين پروژه تاكيدات لازم را ارائه نمود.

شهردار اهواز پروژه تقاطع غير همسطح جواد الائمه را بزرگترين پروژه تقاطع غيرهمسطح در دست اجراي شهرداري اهواز با اعتباري بالغ بر 200 ميليارد ريال اعلام كرد و گفت: تجهيز كارگاه اين پروژه به اتمام رسيده و وارد مراحل اجرايي اين پروژه شده ايم.

موسوي توضيح داد: در پروژه تقاطع غيرهمسطح جوادالائمه 132 شمع به قطر يك متر و طول 5500 متر با 30 هزار متر مكعب بتن ريزي، 4 هزار تن آرماتوربندي، 35 هزار مترمربع قالب بندي صورت خواهد گرفت.

وي ضمن اشاره به زمان بندي 15 ماهه ابلاغ شده به پيمانكار براي اتمام اين پروژه اظهار داشت: پل اصلي اين پروژه در مجموع به طول 708 متر به سمت پل شهيد هاشمي و يك پل فرعي به طول 270 متر در مسير بلوار جمهوري و دانش خواهد بود.

شهردار اهواز ، تعيين مجري مقيم براي پروژه هاي در دست اجرا توسط شهرداري را عاملي براي افزايش دقت و سرعت عمل و كيفيت انجام پروژه ها دانست و خطاب به مديران و پيمانكاران حاضر در جلسه گفت: در سالي كه به فرموده مقام معظم رهبري سال اقتصاد ، فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي است انتظار مي رود شهرداري ها كه در صف نخست خدمت به مردم قرار دارند، در عرصه عمل ، مديريت جهادي را به نمايش بگذارند.

مهندس موسوي در ادامه تاكيد كرد: حتي يك روز نبايد پرداخت هاي مالي به پيمانكاران تاخير داشته باشد و اگر مراحل اجرايي يك پروژه طبق زمانبندي انجام شده و صورت وضعيت ها وفق قوانين مربوطه ارائه شد بايد شهرداري نيز به تعهدات خود عمل نمايد تا سرعت اجراي پروژه بالا رود.

وي وعده داد هرماه يك بار ضمن بازديد از پيشرفت فيزيكي پروژه تقاطع غيرهمسطح جوادالائمه از همه توان خود براي بهره برداري سريع تر از اين پروژه استفاده كند.

شهردار اهواز گفت: علاوه بر اينكه هدف ما در اجراي اين پروژه ها رفع گره هاي ترافيكي است اما بايد ظرفيت هاي معماري و زيبايي هاي بصري را در پروژه هاي عمران شهري رعايت نماييم.

موسوي در پايان خاطرنشان كرد: شهرداري اهواز براي پيمانكارانش ارزش قائل است و همه فعالان و خدمتگذاران به مردم را بازوي اجراي خود مي داند و علاقه منديم با همكاري و مساعدت همه نخبگان ، شهر را مطابق رضايت و علاقه مردم شريف اهواز بسازيم.
:
:
:
آخرین اخبار