تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۶۷۲۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقادفرماندار از عدم‌پیشرفت طرح‌فاضلاب شوش
فرماندار شهرستان شوش با انتقاد از عدم پیشرفت مناسب اجرای طرح فاضلاب این شهر گفت: با توجه به مشکلات ایجاد شده برای شهروندان، طرح فاضلاب باید با شتاب بیشتری اجرایی شود.

رضا نجاتی در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان با بیان اینکه حفاری‌های گسترده برای اجرای طرح فاضلاب در شوش، تردد شهروندان را با مشکل مواجه کرده است، افزود: در صورت ادامه این روند و شروع بارندگی در فصل پاییز، مشکلات شهروندان دو چندان می‌شود.

وی خواستار شتاب در تکمیل طرح شبکه فاضلاب این شهر به منظور پیشگیری از آب‌گرفتگی و بروز مشکلات بهداشتی برای مردم شد.

فرماندار شوش حل مشکل آب و فاضلاب طرح مسکن مهر، ترمیم نوار حفاری و حل مشکل آب مناطقی مانند کوی سلمان فارسی، کوی دانیال و کوی ابوذر غفاری را خواستار شد.

نجاتی بر تسریع روند اجرای سایر طرح‌های بخش آب و فاضلاب در شوش تاکید کرد و گفت: با همفکری و تعامل می‌توان گام‌های موثر و مفیدی جهت حل مشکلات مردم برداشت.

وی با اشاره به ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب، برق و آب کشاورزی با توجه به افزایش مصرف و کاهش نزولات آسمانی، افزود: برای جلوگیری از هدر رفت آب باید الگوی مصرف را تغییر داد.

علی اکبر علیمرادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز هدف از برگزاری این نشست را بررسی مشکلات شهرستان شوش در حوزه آب و فاضلاب عنوان کرد و گفت: با تعامل و همفکری مجموعه مدیران شهرستان شوش می‌توان مشکلات موجود در بخش آب و فاضلاب را برطرف کرده و خدمات بهتری به مردم ارائه کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار