تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۳۷۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فوتبال‌زدگي ساحلي‌بازان تيم‌جهان‌نژادیان‌آبادان!
مدیرعامل باشگاه جهان‌نژادیان آبادان پس از شکست تیم فوتبال ساحلی اين باشگاه برابر شهرداری بندرعباس در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر کشور گفت: بازیکنان ما فوتبال زده شده اند و نیاز به شارژ مالی دارند.

عبدالله جهان‌نژادیان اظهار کرد: در این بازی که روز گذشته، نهم خردادماه به میزبانی آبادان برگزار شد با نتیجه 5 بر 7 شکست خوردیم.

وی بیان کرد: در این دیدار دروازه‌بان و یکی از مهاجمان‌مان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و اگر ترکیب اصلی‌مان را داشتیم، در نتیجه تاثیرگذار بود. ما در ثانیه های پایانی، بازی را واگذار کردیم.

مدیرعامل باشگاه جهان‌نژادیان آبادان درباره حریف هم گفت: تیم شهرداری بندرعباس امسال با حامی مالی وارد مسابقات شده که این موضوع باعث افزايش انگیزه آن‌ها شده است. حریف شارژ مالی شده بود ولی ما متاسفانه تاکنون از سوی هیچ مسوولی حمایت نشده ایم. ما تنها نماینده استان در این لیگ هستیم که حتی یک زمین استاندارد هم نداریم.

وی با بیان این‌که از عملکرد تیم راضی نیستم، عنوان کرد: تنها تیمی هستیم که اسکلت آن از سال گذشته حفظ شده است و به همین دلیل انتظارم از بازیکنان و مربی تیم خیلی بیشتر بود.

جهان‌نژادیان ادامه داد: سال گذشته وضعیت مان بهتر بود ولی امسال بازیکنان‌مان بی‌انگیزه شده اند. این موضوع که بازی‌های ما به دلیل نداشتن زمین استاندارد، در خارج از استان برگزار می شود در روحیه بازیکنان‌مان تاثیر گذاشته است.

وی خاطر نشان کرد: بازیکنان ما فوتبال‌زده شده اند و اگر شارژ مالی شوند، می توان روحیه آن‌ها را برگرداند و در ادامه، عملکردشان بهتر می شود. ما مشکل فنی نداریم ولي بازیکنان‌مان از نظر روحی ضعیف شده اند.

مدیرعامل باشگاه جهان‌نژادیان آبادان در پایان گفت: در هفته پنجم استراحت می کنیم. در هفته ششم مسابقات هم در اصفهان به مصاف تيم مبارکه اين شهر می رویم. ما در حال حاضر با چهار شكست و بدون امتیاز، در انتهای جدول گروه مان قرار داریم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فوتبال ساحلی
:
:
:
آخرین اخبار