تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۶۲۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
551 متكدي در 4 ماهه نخست سال جمع‌آوري شده است
30 درصد افراد جمع‌آوري شده دوباره به تكدي‌گري روي مي‌آورند
مدير امور اجتماعي شهرداري اهواز گفت: از زمان آغاز اجراي طرح ويژه جمع‌آوري متكديان، بيش از هزار و 100 متكدي از سطح شهر اهواز جمع‌آوري شده است.



به گزارش خوزنیوز به نقل از ایسنا، محمد اهوازي اظهار كرد: طرح ويژه جمع‌آوري متكديان با هدف پاكسازي ميادين و معابر شهر اهواز از 18 آذرماه سال گذشته آغاز شد و در اين مدت با تلاش اكيپ‌هاي جمع‌آوري، هزار و 115 متكدي جمع‌آوري و به اردوگاه متكديان اهواز منتقل شده‌اند.

وي افزود: در چهار ماهه ابتداي سال جاري نيز 551 متكدي شامل 358 مرد و 193 زن جمع‌آوري و پس از تفكيك، 23 نفر از آنها به دادگاه معرفي شده‌اند. همچنين چهار نفر از اين تعداد به بهزيستي و 30 نفر به كميته امداد امام خميني (ره) تحويل شده‌اند.

اهوازي تصريح كرد: همچنين در اين مدت 2 نفر از متكديان فوت كرده‌اند و 36 نفر نيز به شهرستان محل اقامتشان اعزام شده‌اند. از 134 متكدي جمع‌آوري شده تعهد ثبتي اخد شد و 242 نفر نيز به صورت خودترخيص آزاد شدند.

مدير امور اجتماعي شهرداري اهواز با بيان اين‌كه در حال حاضر 82 متكدي در اردوگاه متكديان نگهداري مي‌شوند، گفت: 30 درصد افراد جمع‌آوري شده پس از آزادي دوباره به تكدي‌گري روي مي‌آورند؛ براي پيش‌گيري از اين معضل به شهروندان توصيه مي‌شود از كمك به متكديان خودداري كنند
:
:
:
آخرین اخبار