تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۵۹۰۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی:
هر سازمان و نقطه‌ای که با رسانه‌ها تعامل کرده با پیشرفت مواجه شده است
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: هر سازمان و نقطه‌ای که با رسانه‌ها تعامل کرده با پیشرفت مواجه شده است.

علی یزدانی در جلسه مشترک مدیران روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و برخی مدیران خبرگزاری‌های استان اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در یک جامعه ایفا می‌کنند که بایستی شرکت‌ها و سازمان‌ها برای تعالی خود از ظرفیت آن‌ها بهترین بهره را ببرند.

وی خاطرنشان کرد: لازمه پیشرفت در هر نقطه‌ و هر سازمانی تعامل سازنده با رسانه‌های تاثیرگذار است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ادامه با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها برای رفع محرومیت‌ها و مشکلات منطقه تصریح کرد: ما از رسانه‌ها انتظار داریم که درخصوص علل عدم توجه به صنایع پایین دستی در سال‌های اخیر جریان‌سازی خبری انجام دهند.

وی گفت: جای بسی سئوال است چرا باید خوزستان منبع تامین کننده مواد اولیه برای صنایع دیگر استان‌ها و همچنین 65 کشور دنیا باشد اما از این صنایع در استان خبری نباشد.

یزدانی وجود شرکت‌های پتروشیمی در استان خوزستان را فرصتی برای ارتقای بخش صنعتی و تولیدات استان عنوان کرد و گفت: مسئولان، نمایندگان و مردم خوزستان برای ارتقای جایگاه اقتصادی استان خود با گسترش صنایع پایین دستی از مواد اولیه تولیدی در صنایع پتروشیمی بهترین بهره را ببرند و بجای صادرات مواد اولیه کالای تولیدی از این مواد به اقصی نقاط کشور و حتی جهان صادر شود.

وی با اشاره به اینکه کشور 17 میلیارد دلار در بخش صنعت پتروشیمی در ماهشهر سرمایه‌گذاری کرده است گفت: این رقم با توجه به حجم نیروی انسانی شاغل در این صنعت بسیار بالا است که با فعال کردن صنایع پایین دستی می‌توان از این حجم سرمایه‌گذاری بهترین استفاده را کرد.

وی در پایان خواستار توجه بیش از پیش روابط عمومی شرکت‌های پتروشیمی در استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه خبرگزار‌های رسمی موجود در استان شد و تعامل و ارتباط نزدیک دوسویه را بسیار ضروری دانست.
مرجع / فـارس
برچسب ها: پتروشیمی ، رسانه‌
:
:
:
آخرین اخبار