تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۵۸۹۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاري سمينار آموزشي الزامات سیستم مدیریت امنیت اطلاعات در اهواز
دومین سمینار آموزشی الزامات سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) کمیته افتا با همکاری استانداری و اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در اهواز برگزار شد.

در این سمینار كه امروز، 18 اسفندماه، همزمان با 137اُمين سالگرد تأسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تالار شرکت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار شد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و معاون شرکت ملی حفاری ایران بر لزوم توجه به تهدیدات فضای سابیری در دستگاه‌های دولتی، نحوه مقابله و حفاظت در برابر تهدیدات سایبری را در دنیای امروز یادآوری شدند.

در ادامه ملکی‌جهان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان به عنوان دبیر سمینار آموزشی و مسئول کمیته افتا در خوزستان، بر ضرورت تشکیل کمیته افتاء (امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات) و الزامات سیستم‌های امنیت اطلاعات و اهم اقدامات انجام شده در طول تشکیل این کمیته تاكيد كرد.

گفتني است این سمینار با حضور بیش از 200 نفر از مدیران دستگاه‌ها، مدیران کل حراست دستگاه‌ها و مدیران و کارشناسان it با همکاری شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد که از طرف استانداری نیز گواهی آموزشی جهت شرکت کنندگان در این سمینار صادر گردید.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: سمینار ، اهواز
:
:
:
آخرین اخبار