تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۵۸۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مظلومي: محكم بنويس قول قهرماني مي‌دهم
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: اين را محكم بنويسيد كه قول قهرماني مي‌دهم،‌ محكم‌تر از روزي كه با يك امتياز اختلاف نايب قهرمان شديم و اين حرف را زدم.

به گزارش الف به نقل از سايت باشگاه استقلال، پرويز مظلومي در مورد مباحث اخير در مورد شايعه استعفاي خود عنوان كرد: شايد دوستان دوست دارند من استعفا كنم و بروم! بنويسيد چنين بحثي اصلا وجود ندارد. ما در باشگاه استقلال مباحثه داريم اما اختلاف نداريم! در خيلي از باشگاه‌ها خبر دارم كه اختلاف‌هاي سنگيني وجود دارد اما ما اينجا در استقلال اختلاف نداريم كه هيچ بلكه همه‌چيز عالي جلو مي‌رود. شما ببينيد چه تلاشي در استقلال انجام مي‌شود! ما همه آنچه را كه مي‌خواسته‌ايم به دست آورده‌ايم و با زحمات فتح‌الله‌زاده و معاونانش از آب، كره گرفته‌ايم و با وجود مشكلات مالي كه ربطي هم به باشگاه استقلال ندارد در پي تلاش‌هاي شبانه‌روزي، تيم خوبي بسته‌ايم و تنها مسئله‌اي كه حريفش نشديم زمان است. البته ديگران هم امسال مشكلاتي مشابه با ما داشته‌اند و با وجود آنكه بعضا مشكلات مالي كمتري هم داشتند باز هم ما در يارگيري موفق‌تر بوديم.

سرمربي استقلال در پاسخ به اين سؤال كه پس چرا بحث اختلافات را دامن مي‌زنند و آيا اين از آنجا آغاز شد كه بحث قول قهرماني پيش آمد، گفت: قول قهرماني مي‌دهم. اين را محكم بنويس؛ محكم‌تر از قبل حتي محكم‌تر از روزي كه با يك امتياز اختلاف نايب قهرمان شديم و اين حرف را زدم. بحث من بحث زمان بود. ما فرصت لازم داريم. شما ببينيد اردوي تيم‌ملي بدنه اصلي ما را از ما دور كرد اما با اين وجود تمرينات‌مان منظم دنبال مي‌شود. كاملاً منظم. حالا شرايط خوبي داريم. تنها چيزي كه حالا نياز داريم زمان است براي هماهنگي اين تيم جديد كه سقف آرزوهايش بلندتر از قبل است. با اين تيم مي‌توان تا رده‌هاي بالاي آسيا هم رفت اما زمان لازم داريم براي آنكه جديدها را با قديمي‌ها هماهنگ كنيم و از نظر بدني و بدنسازي يكنواخت شويم. در چنين شرايطي بايد به هواداران‌مان رجوع كنيم.

وي افزود: آنها سال گذشته فوق‌العاده بودند و يكي از دلايلي كه آن تيم بحران زده آن فصل سهميه گرفت، دو دربي را برد، سپاهان را شكست داد و نايب قهرمان شد هوشياري هواداران بود. آنها سال گذشته بهترين بازيكنان استقلال بودند و در تمام طول فصل با حفظ آرامش، بهترين فضاسازي ممكن را براي ما ايجاد كردند تا جايي حتي وقتي به رده چهارم و پنجم جدول هم رفتيم تيم حفظ شد و دوباره جمع شد و به نايب قهرماني رسيد!

مظلومي تصريح كرد: حرف من اين است، نمي‌دانم چرا برخي از دوستان دوست ندارند موفقيت‌هاي ما را ببينند و سعي دارند به هر شكل ممكن من و استقلال را از هم جدا كنند! پس از 20 سال دو دربي برديم! اگر هركس‌ ديگري جاي من بود شايد با وجود همين يك افتخار از استقلال مي‌رفت و در باد همين پيروزي سال‌ها روي سكوها تشويق مي‌شد اما ما اصلا به چنين مسائلي فكر نمي‌كنيم و البته شايد دليل اينكه ديگران با نصف اين موفقيت مطرح مي‌شوند و ما نمي‌شويم همين فكر نكردن به اين مسائل باشد كه البته اين هم مهم نيست، موفقيت استقلال مهم است كه فتح‌الله‌زاده و ما، همگي به همين مسئله فكر مي‌كنيم و بس!

مظلومي افزود: آن روزها كه استقلال در ابتداي سال گذشته آن همه مشكل داشت، بحث نيامدن يا رفتن نداشتيم چه برسد به حالا كه تيم خوبي هم بسته‌ايم و فقط بايد زمان به دست بياوريم.

سرمربي آبي پوشان در خصوص هنكه گفت: هنكه يك تئوريسين و تمرين‌دهنده ايده‌آل است. از ميان چند گزينه موجود به نظر من ايشان از همه بهتر بود و با وجود آنكه پرسپوليسي‌ها پس از ما با ايشان مذاكره كرده بودند، ولي فتح‌الله‌زاده توانست در آن رقابت پيروز شود و هنكه را به جمع ما اضافه كند. با هنكه دو، سه جلسه داشته‌ايم. او اصول كار را مي‌داند و بدون برنامه‌ريزي هم كاري نمي‌كند. دقيقا به همين دليل هم هست كه ايشان تا اين لحظه با ديدن فيلم و عكس و نظاره كردن تمرين در حال يادداشت‌برداري است و مي‌خواهد با آگاهي كامل به جمع ما وارد شود و من هم به طور كامل از دانش فني ايشان استفاده مي‌كنم و از همين حالا هم اعلام مي‌كنم كه هيچ شكافي بين ما ايجاد نخواهد شد و آنها كه دوست دارند چنين كنند تيرشان به سنگ مي‌خورد.

مظلومي در پايان دوباره به سمت هواداران استقلال بازگشت و گفت: سال گذشته در بازي با النصر، تاكتيك‌ ما روي سكوها، سوت‌هاي كركننده هواداران‌مان به هنگامي بود كه حريف صاحب توپ مي‌شد. آن تاكتيك را امسال براي همه سال و براي همه بازي‌ها لازم داريم. نشستن و نگاه كردن، دوره‌اش كاملاً به سرآمده است.حالا 90 دقيقه از دو جناح بايد بجنگيم، يكي روي سكوها و يكي ديگر در مستطيل سبز اين بايد نماد هواداران استقلال باشد و هركسي هركجا چنين شيوه‌اي را شنيد بدون ديدن بايد بفهمد كه اينجا قلعه استقلالي‌هاست.

مظلومي تأكيد كرد: خواهش دوم من از هواداران در آستانه شروع بازي‌ها فرصت دادن و صبر كردن است. جام را آخر فصل مي‌دهند كه مال استقلالي‌هاست نه اول فصل. ما تيمي ساخته‌ايم كه مي‌تواند بزرگي كند اما براي رسيدن به اوج هماهنگي‌اش نياز به صبر داريم.
:
:
:
آخرین اخبار