تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۲۸۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فتح‌الله زاده: پرویز مظلومی در استقلال می‌ماند

علي فتح‌الله‌زاده گفت:‌ بازيكنان استقلال مقابل ملوان تلاش خود براي كسب پيروزي به كار گرفتند ولي در روزي كه توپ‌هايمان به گل تبديل نشد در عين شايستگي از ادامه حضور در جام حذفي بازمانديم.

به گزارش ايسنا، مديرعامل استقلال پس از باخت استقلال در مرحله نيمه پاياني جام حذفي با بيان اين مطلب اظهار كرد: به واقع استقلال امروز بازي تماشاگرپسندي در مقابل ملوان ارائه داد و در تمامي دقايق بازي براي رسيدن به گل تلاش كرديم ولي در زماني كه توپ به دروازه حريف نمي‌رود كاري از دست ما ساخته نيست و بايد عدم صعود به فينال را بايد به پاي تقدير گذاشت.

وي تصريح كرد: ‌به هر ترتيب خوشحالم كه ملوان به فينال جام حذفي صعود كرد چون تيم ريشه‌دار و پر مهره‌اي است و بايد ياد بگيريم به تيمي كه خوب بازي كند بابت پيروزي تبريك بگوييم.

فتح‌الله‌زاده متذكر شد: ملوان با روي كارآمدن بهمن صالح‌نيا به انسجام بهتري دست يافته است چرا كه صالح‌نيا ريشه در فوتبال ما دارد و با تداوم حضورش در ملوان قطعا موفقيت‌هاي بيشتري نصيب اين تيم خواهد شد.

مدير عامل استقلال در پايان در خصوص ادامه همكاري با پرويز مظلومي براي فصل آينده تصريح كرد: پرويز مظلومي در اين فصل زحمات زيادي براي استقلال كشيد و نايب قهرماني در ليگ برتر نيز به اندازه گرفتن يك جام برايمان ارزش دارد، به هر حال پرويز مظلومي فصل بعد هم در استقلال ماند تا يك جام قهرماني براي اين تيم پرطرفدار كسب كند.

:
:
:
آخرین اخبار