تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۵۸۱۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عنوان چهارمی و ششمي سنگنوردان خوزستانی در جام فجر
يك عنوان چهارمي و يك عنوان ششمي حاصل تلاش سنگنوردان خوزستانی در مسابقات جام فجر بود.

قدرت‌الله نیکخواه، ريیس هیات کوهنوردی و صعودهاي ورزشي استان اظهار کرد: چهاردهمین دوره مسابقات جام فجر که جنبه انتخابی تیم‌ملی را نیز داشت، روز گذشته در همدان به پایان رسید و محمد ساغری در رشته بولدرینگ از تیم نفت امیدیه عنوان چهارمی و سعید صفری از تیم هیات استان در رشته سرطناب، عنوان ششمی را کسب کردند.

وی عنوان کرد: تیم هیات خوزستان با چهار سنگنورد و تیم باشگاه نفت امیدیه با هفت سنگنورد در این رقابت‌ها حضور داشتند که باتوجه به این‌که در طی یک سال گذشته مسابقات کشوری خاصی برگزار نشد و مشکلات بودجه نیز وجود داشت، این عملکرد قابل قبول است.

ريیس هیات کوهنوردی و صعودهاي ورزشي استان بیان کرد: اگر تعداد مسابقات کشوری در طول سال از سوی فدراسیون افزایش پیدا کند و مشکلات مالی که وزارت ورزش و جوانان در طی دو سال گذشته با آن دست و پنجه نرم می‌کرد رفع شود، قطعا فضای کار برای ورزشکاران بازتر می‌شود.

وی عنوان کرد: معمولا شش نفر برتر هر ماده به اردوی تیم‌ملی دعوت می‌شوند و از بین آن‌ها اعضای تیم‌ملی انتخاب خواهند شد.

نیکخواه در ادامه خبر داد: رقابت‌های بانوان نیز از امروز در همدان در رشته های سرطناب، سرعت و بولدرینگ آغاز می شود و تا جمعه ادامه خواهد داشت که تیم هیات خوزستان با هفت سنگنورد در این رقابت ها حضور دارد.

وی ادامه داد: آمادگی تیم به نسبت خوب است و نوجوانانی را در این تیم داریم که اگر در این رقابت ها رتبه بالايي را کسب نکنند، امید داریم که در میادین آینده به رتبه های بالاتری دست پیدا کنند، زيرا استعداد خوبی دارند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار