تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۵۶۹۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام حضور سپاه ناحیه دزفول در 22 بهمن
سپاه ناحیه دزفول با صدور بیانیه ای آمادگی پاسداران و بسیجیان دزفول برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن را اعلام کرد.

در متن این بیانیه آمده است: "ايام الله دهه فجر پيروزي انقلاب اسلامي فرصتي مناسب براي بازخواني 35 سال تلاش و مجاهدت در عرصه هاي علمي، فرهنگي، سياسي، اقتصادي و اجتماعي است .

دهه فجر يادآور همت والاي مردمي فهيم، دلير و سخت كوش است كه به رغم نديدن امام معصوم با اقتدا به عالمي وارسته و فرزانه، عزم خويش را براي ايجاد تمدن اسلامي جزم كردند و با پشت پا زدن به تعلقات دنيوي حركت در مسير ظهور منجي را آغاز نمودند.

همچنان كه رمز پيروزي انقلاب اسلامي حضور ميليوني مردم در همه صحنه ها با تبعيت از ولايت فقيه و عمل به
آموزه هاي روح بخش دين مقدس اسلام بود، رمز بقاي انقلاب نيز همان مي باشد.

اينك كه شاهد اقتدار روز افزون انقلاب اسلامي در عرصه هاي داخلي و خارجي هستيم حفظ هوشياري و بيداري همه آحاد مردم و شناخت توطئه هاي پيچيده داخلي و خارجي، ضرورتي بيش از پيش يافته است.

انقلاب اسلامي ما همچنان نيازمند فداكاري و از خود گذشتگي و صبر و تحمل و بردباري است و براي رسيدن به
 آرمان هاي مقدس امام و شهيدان و با تمسك به فرامين مقام عظماي ولايت مي بايست به سلاح پولادين ايمان، علم و بصيرت مجهز گرديم تا در مقابل دسيسه ها و ياوه گويي هاي استكبار جهاني و رژيم غاصب صهيونيستي از حقانيت و آرمان هاي والاي ملت بزرگ ايران دفاع كنيم.

ما پاسداران و بسيجيان سپاه ناحيه دزفول همراه با مردم ولايت مدار و هميشه در صحنه شهرستان دزفول با حضور گسترده در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن فرياد مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل را با صدايي رسا و بلند سر خواهيم داد و اعلام مي كنيم كه تا آخرين نفس پاسدار حريم ولايت و ارزش هاي انقلاب اسلامي خواهيم ماند."
مرجع / ایسنا
برچسب ها: دزفول ، 22 بهمن
:
:
:
آخرین اخبار