تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۵۶۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان:
توسعه یافتگی کشور از انقلاب اسلامی است
معاون امنیتی، سیاسی استانداری خوزستان گفت: ما هرچه داریم از این انقلاب است و توسعه یافتگی ما نیز از همین انقلاب اسلامی است.

قدرت‌الله دهقان امروز اظهار کرد: مردم بسیار هوشیار و سرزنده استان خوزستان با شرکت در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن، اقتدار 35 ساله خود را به دنیا نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: نظام، هیچگاه جانبازان، خانواده‌های شهدا و سایر اقشار مردم را فراموش نخواهد کرد و نباید رفتار مسئولان به نحوی باشد که مردم احساس کنند بین آنها و مسئولان و دولت جدایی افتاده است.

معاون امنیتی و سیاسی استانداری خوزستان تصریح کرد: صادقانه با مردم حرف بزنیم و روراست باشیم تا همبستگی بین مردم و مسئولان و حکومت بیش از پیش مستحکم شود.

وی افزود: ما هرچه داریم از این انقلاب است و توسعه یافتگی ما نیز از همین انقلاب اسلامی است، لذا باید آسایش و آرامش را در زندگی برای این مردم فراهم کنیم.

دهقان ابراز داشت: نباید دچار افراط و تفریط شویم زیر اگر در این سمت و سو قرار بگیریم به نتیجه نخواهیم رسید و متوقف می‌شویم.

معاون امنیتی و سیاسی استانداری خوزستان همچنین عنوان کرد: همه فلسفه آمدن ما آدم‌ها به این دنیا این بوده است که درست زندگی کنیم و با متعادل زندگی کردن فرصت‌ها را مغتنم دانسته و خدمتگذار مردم باشیم.

دهقان با تاکید بر اینکه وعده‌ای به مردم ندهیم که نتوانیم عمل کنیم و باعث سلب اعتماد مردم به نظام شود، خاطرنشان کرد: باید سعی و کوشش و تلاشمان در راستای اسلام و خدمت به مردم باشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار