تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۵۶۴۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی خوزستان به مناسبت دهه فجر
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی خوزستان همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

لفته منصوری گفت: دهه فجر فرصتی است تا همه ما بتوانیم بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری تجدید پیمان کنیم و برگزاری مراسم مختلف با کیفیت مناسب می‌تواند در تبیین اهداف انقلاب اسلامی موثر باشد.

وی گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ انقلاب و امام خمینی (ره) به نسل جوان است و ما وظیفه داریم با استفاده از ظرفیت و منابع مفید موجود در کتابخانه‌ها ارزش‌های انقلاب را هر چه بیشتر به جوانان و نوجوانان معرفی کنیم.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان بيان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قشرهای مختلف مردم می‌توانند نسبت به عضویت اقدام و از خدمات کتابخانه‌های عمومی استان بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: 203 کتابخانه عمومی و مشارکتی در استان خوزستان آماده عضوگیری از شهروندان است و عموم مردم در دهه مبارک فجر می‌توانند به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی شوند.

منصوری خاطرنشان کرد: در کتابخانه‌های عمومی خدمات فرهنگی و اجتماعی مختلفی از جمله امانت کتاب، مقالات رایگان، برگزاری مسابقات فرهنگی مختلف، کلاس‌های آموزشی مختلف، نشست‌های نقد و بررسی کتاب و شعر، کلاس‌های قرآن و نهج البلاغه، اردوهای علمی و فرهنگی و... برگزار می‌شود که با عضویت رایگان در این کتابخانه‌ها می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

به گفته مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان: طرح عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی تا پایان دهه مبارک فجر در کلیه کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان ادامه دارد.
:
:
:
آخرین اخبار