تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۵۵۹۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اهواز خبر داد
فرماندار اهواز برنامه‌های دهه فجر را تشریح کرد
فرماندار اهواز گفت: همزمان با فرارسیدن سی‌و پنجمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی بیش از هشت هزار برنامه برای اجرا در مرکز استان تدارک دیده شده است.

عبدالعزیز فدعمی امروز اظهار کرد: 17 کمیته درستاد دهه فجر اهواز فعال هستند که در کنار نهادهای مردمی برنامه‌های متنوعی را برای دهه فجر امسال پیش بینی کرده‌اند.

وی افزود: در نخستین روز دهه فجرمبارک فجر که به نام امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و رهبری نامگذاری شده علاوه بر مراسم استقبال نمادین که در فرودگاه اهواز انجام می‌گیرد، رژه نمادین موتورسواران از فرودگاه تا گلزارشهدا اجرا و مسئولان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و با مقام شامخ ولایت تجدید بیعت می‌‌کنند.

فرماندار اهواز با بیان اینکه هشت هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در اهواز تدارک دیده شده است ادامه داد: نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس اهواز از دیگر برنامه‌های سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری جشن‌های دانش آموزی در مدارس شهری و روستایی، همایش یاوران معروف با موضوع انقلاب‌شناسی، همایش یاوران ولایت، نشستهای تربیت سیاسی، محافل شعر انقلاب از برنامه‌های دهه فجر در حوزه آموزش و پرورش است.

فدعمی در رابطه با دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه فجر گفت: سخنرانی راویان انقلاب در مدارس، برگزاری مسابقات مختلف، همایش بهداشتیاران مدارس، و مسابقه عکاسی تصویر بر‌تر از راهپیمایی 22 بهمن از جمله سایر برنامه‌هاست.

وی عنوان کرد: برنامه‌های متنوعی شامل مسابقات فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی، جنگ‌های شادی، مراسمهای شب شعر و خاطره گویی، مسابقات مذهبی و محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اردوهای زیارتی و راهیان نور و افتتاح پروژه‌های عمرانی نیز از سوی دستگاه‌های اجرایی مختلف برای این ایام تدارک دیده شده است.

فرماندار اهواز با بیان اینکه به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و تجدید بیعت با آرمانهای والای آن بزرگواران، مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا انجام می‌شود اذعان کرد: این مراسم روز پنجشنبه 17 بهمن که بنام انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت نامگذاری شده در محل گلزار شهدا برگزار می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اهواز افزود: روز 22 بهمن نیز به نام انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نامگذاری شده و در این روز همچون سالهای گذشته راهپیمایی با شکوه 22 بهمن با حضور مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان اهواز همگام با سایر نقاط میهن اسلامی خواهیم بود.
:
:
:
آخرین اخبار