تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۵۴۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
چشم‌ها در 22 بهمن، به ملت ایران خیره می‌شود
امام جمعه آبادان گفت: دشمن آن خیال را در سر می‌پروراند که حضور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن کم رنگ است، و به گونه‌ای این مسئله را منعکس می‌کنند که گویی ملت از نظام خود سرخورده هستند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور امروز در در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر آبادان ضمن تقدیر از مدیریت استاندار خوزستان در سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان اظهار کرد: امیدواریم که وعده‌های داده شده جامه عمل پوشیده و بارقه‌های امید را در دل مردم زنده نگه دارد.

وی ادامه داد: این وعده‌های واهی خصوصا در آبادان تا کنون به هر دلیلی به سرانجام نرسیده است و با شور و شعوری که مردم آبادان از خود نشان داده‌اند باید در راستای برطرف سازی مشکلات مردم این شهر گام‌های مثبتی برداشت.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: مردم به حکومت بد بین نمی‌شوند بلکه به وعده‌ها بدبین شده‌اند، چرا که این مردم در جریان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نشان داده‌اند که هیچ‌گاه انقلاب خود را تنها نخواهند گذاشت.

ابراهیمی‌پور افزود: امیدوارم تا پایان دولت فعلی این وعده‌ها عملی شده و مشکلات این شهرستان هر چه سریعتر برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در آبادان تاکید کرد: ما هر ساله شاهد آن هستیم که مردم رابطه با نظام بیشتر می‌کنند و حضورشان پر رنگ تر از سال‌های قبل است.

امام جمعه آبادان اضافه کرد: مردم ایجاد کننده و صاحب این انقلاب کبیر به رهبری امام راحل هستند و از عنایات حضرت ولیعصر(عج) است که ما چنین ملت خوبی را در اختیار داریم.

وی یادآور شد: دشمن آن خیال را در سر می‌پروراند که حضور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن کم رنگ است، و به گونه‌ای این مسئله را منعکس می‌کنند که گویی ملت از نظام خود سرخورده هستند، لذا لازم است با حضور پر رنگ و یکپارچه  خیال واهی آنان را نقش بر آب کنیم.

ابراهیمی پور در پایان خاطر نشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بسیار حائز اهمیت است و باید در اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر تدابیری اندیشیده شود که همه مردم شهر در تمام نقاط این شهر از مراسم‌های شادی برخوردار شوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار