تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۲۸۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شواری شهر اهواز؛
درآمدهای شهرداری اهواز به شدت کاهش یافته
 عضو شورای شهر اهواز گفت: درآمدهای شهرداری اهواز به شدت کاهش یافته است و با بودجه حال حاضر این شهر، نمی توان هیچ پروژه ای را دراهوازبه سرانجام رساند.

رضا سبزعلی در بیستمین جلسه شورای شهر اهواز که عصر دیروز(دوشنبه) در محل شورای شهر اهواز برگزار شد گفت: با بودجه فعلی شهرداری اهواز تنها می توان به حرص کردن درختان و پاکسازی جوی های آب بسنده کرد.

وی افزود: بهتر است دولت برای حل مشکلات کلان شهر اهواز کمک بیشتری به این شهر داشته باشد.

سبزعلی افزود: در صورتی که کل بودجه 350 میلیارد تومانی شهرداری اهواز محقق شود، بیش از 200 میلیارد تومان آن هزینه حقوق و پاداش کارکنان شهرداری است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه باید جلوی ساخت و ساز های غیر مجاز در شهر گرفته شود ، بیان داشت:در یکی از مناطق شهر اهواز حدود 650 مغازه بدون مجوز احداث شده است و شهرداری اهواز باید جلوی این ساخت و سازها را بگیرد.

سبزعلی همچنین حف عنوان شهید از برخی از تابلوها در سطح شهر اهواز انتقاد کرد و گفت : در برخی از تابلوهای بازسازی شده در خیابان های شهر اهواز عنوان شهید حذف و تنها نام شهدا ذکر شده است .در برخی از موارد نیز تابلوها و عکس شهدا در میان درختان انبوه شهر گم شده است که بهتر است شهرداری های مناطق هرچه سریعتر به این مسئله رسیدگی کنند.

این عضو شورای شهر اهواز همچنین از سخنان منتسب به استاندار اصفهان در خصوص مردم استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری انتقاد کرد و گفت : صحبت های استاندار اصفهان (زرگر پور) در ارتباط با بحث انتقال آب و فهم سیاسی و اجتماعی مردم استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری نوعی توهین به مردم این استان ها است.

سبزعلی بیان داشت :در صورتی که استاندار اصفهان تکذیبه ای در این زمینه منتشر نکند باید به صورت رسمی از مردم استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری عذرخواهی کند.

درادامه معاون برنامه ریزی وتوسعه شهرداری اهواز با اشاره به بودجه شهرداری این شهر بیان داشت: درآمد داخلی شهرداری اهواز در سال گذشته 397 میلیارد تومان بود در صورتی که کلان شهری مانند مشهد 2 هزار میلیارد درآمد نقدی و بیش از 7 تا 8 هزار میلیارد تومان درآمد از محل اوراق مشارکت دارد.

ابراهیم نوشادی با اشاره به اینکه درآمد شهرداری اهواز کاهش نیافته است ،گفت: در 8 ماهه امسال در آمد شهرداری اهواز 250 میلیارد تومان بوده در حالی که در سال گذشته تمام در آمد شهر اهواز 181 میلیارد تومان بوده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار