تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۲۵۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدير كل و مسؤول روابط عمومی كتابخانه‌های عمومی خوزستان نمونه شدند
در سی و سومین گردهمایی مدیران کل ستادی و استانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که در هتل انقلاب تهران با حضور منصور واعظی، دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، برگزار گردید از لفته منصوری به عنوان مدیر کل نمونه و ابوذر علی‌زاده به عنوان مسؤول روابط عمومی نمونه تقدیر شد.

در این نشست و به بهانه بیست و یکمین جشنواره كتابخانه‌های عمومی و فرهنگ مطالعه مفید در بخش روابط عمومی، اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های هفته کتاب، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان به عنوان مدیر کل نمونه و مسؤول روابط عمومی استان خوزستان به عنوان روابط عمومی نمونه در کشور انتخاب شدند.

این انتخاب بر اساس ارزیابی شاخص‌های عملکرد در حوزه برگزاری فعالیت‌های متنوع هفته کتاب، فعالیت‌های صدا و سیما در حوزه مطالعه و کتابخانه‌های عمومی، اخبار منتشره در هفته کتاب در خصوص کتابخانه‌های عمومی توسط کارشناسان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور انجام شد و استان خوزستان به عنوان نمونه ملی در این حوزه انتخاب شد.

روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان برای چهارمین سال پیایی حايز رتبه نمونه ملی در کشور شد که نشان از عملکرد رشد یابنده و توسعه محور این اداره کل در مرکز استان، شهرستان‌ها و همه کتابخانه‌های عمومی است.
:
:
:
آخرین اخبار