تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۵۲۱۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست شهرداری شادگان خبر داد

راه‌اندازی سامانه 137 شهرداری شادگان

سرپرست شهرداری شادگان از راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی 137 این شهرداری به منظور پاسخگویی به نیازهای روزمره شهروندان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

حسن مزبانی‌پور امروز اظهار کرد: سامانه 137 یک سامانه مدیریت شهری است و همانطور که از اسم آن بر می‌آید هدفش ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و مدیریت شهر با مشارکت خود شهروندان است.

وی افزود: این سامانه سه ماموریت دارد، ماموریت اصلی این سامانه، دریافت پیام‌ها، درخواست‌ها، نیازمندی‌ها و نقطه نظرات شهروندان و پیگیری و اجرای آنان تا برآورده ساختن رضایتمندی شهروندان است.

سرپرست شهرداری شادگان اضافه کرد: به تعبیری سامانه 137 درگاه ارتباطی بین شهروندان و شهرداری است که از این طریق مردم می‌توانند هر موضوعی را که جزو ماموریت‌های شهرداری است از شهرداری مطالبه کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: با فعال شدن این سامانه، ارباب رجوع و شهروندان می‌توانند طی تماس تلفنی با شماره 137 در رشد، توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهر و ارتقای ارائه خدمات مطلوب‌تر، شهرداری شادگان را یاری رسانند.

مزبانی‌پور در پایان گفت: این سامانه به صورت پیامگیر بوده و در ساعات غیراداری نیز آماده دریافت مشکلات در سطح شهر است و پس از دریافت پیام شهروندان، فردای آن روز نسبت به رفع مشکلات اقدام خواهد شد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حسین40
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
0
0
مگر سامانه 137 برای اهوازی ها چه خیری داشت که حالا برای شاگانی ها داشته باشه
:
:
:
آخرین اخبار