تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۵۱۹۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهرستان شوشتر خبر داد
طرح‌جامع‌جلوگیری‌ازحاشیه‌نشینی‌درشوشتر
رئیس شورای شهرستان شوشتر از تدوین طرح جامع جلوگیری از حاشیه‌نشینی در شهرستان شوشتر خبر داد و گفت: باید با معضل حاشیه‌نشینی برخورد کرد.

 محمد حافظی‌زاده صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: تدوین طرح جامع جلوگیری از حاشیه نشینی شهرستان شوشتر باید تدوین شود و در اینباره بسیار می‌کوشیم تا این طرح هرچه زودتر تدوین و اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه حاشیه‌نشینی در شهر آفتی برای نظم شهری به شمار می‌آید، افزود: باید برای رفع معضل حاشیه‌نشینی تلاش کنیم و این مهم تنها با تدوین سندبالادستی به نام جلوگیری از حاشیه‌نشینی امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه شهر شوشتر در سال‌های گذشته توسعه غیراصولی پیدا کرده است، گفت: باید تلاش کنیم تا با توسعه اصولی شهر شوشتر و بدور از تقویت حاشیه نشینی نظم را در توسعه شهری مستقر کنیم و در این زمینه از همه توان خود باید استفاده کنیم تا در این باره نقشه راه داشته باشیم.

حافظی‌زاده با اشاره به اجرای قریب‌الوقوع بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر افزود: در اجرای این پروژه باید طرح به تصویب شورای شهر برسد و کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر طرح را در صحن علنی به انظار اعضای شورای شهر برساند تا در این باره نظرات تخصصی و کارشناسی سایر اعضا نیز برای اجرا اعمال شود.

وی خاطر نشان کرد: باید توجه کنیم که اجرای پروژه‌های عمرانی برای شورای شهر بسیار اهمیت دارد ولی حقوق‌های معوق شهرداری شوشتر نیز باید مدنظر باشد و وضعیت بسیار بد معیشتی کارکنان شهرداری را نیز توجه کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار