تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۵۱۳۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خطیب زاده خبر:
نفرات برتر شطرنج جام کارون اهواز

 رئيس هيات شطرنج خوزستان گفت: مسابقات شطرنج جام کارون اهواز با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

عبدالامير خطيب زاده با اشاره به اینکه اولین دوره این مسابقات به مدت شش روز در خانه شطرنج اهواز برگزارشد، اظهار کرد: در پایان این رقابتها محمد جواد نادری از استان فارس با کسب هشت امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت. میثم خطیبی از استان زنجان با کسب هفت و نیم امتیاز و پوئن شکنی عنوان دوم را به خود اختصاص داد. محمد شاه مرادی دیگر نماینده استان زنجان نیز با کسب هفت و نیم امتیاز در سکوی سوم قرار گرفت.

وی افزود: سید محمود قاری زاده، بهروز فولادی و فریبرز شیروانی از استان خوزستان نیز با کسب هفت امتیاز عناوین چهارم تا ششم را کسب کردند.

رئيس هيات شطرنج استان عنوان کرد: محمد وحیدی، محمد لجو، مهدی مومن زاده و مهریار اکبری به ترتیب از استانهای تهران، گیلان و خوزستان بر سکوی هفتم تا دهم قرار گرفتند.

خطیب زاده تصریح کرد: در پایان این رقابتها به فاطمه برقول، راحل کیانی، محمد مهدی قربانی، پارسا رادش و عاشور کهنسال نیز جوایزی اهداء شد.

رئيس هيات شطرنج خوزستان با اشاره به اينکه مسابقات جام کارون از اين پس هر ساله به ميزباني استان خوزستان در اهواز برگزار مي شود، گفت: اين مسابقات با موافقت فدراسيون شطرنج کشور برگزار مي شود.

 این مسابقات با حضور 89 ورزشکار از بیست و نهم آبان آغاز و شب دوشنبه با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: نفرات برتر ، شطرنج ، اهواز
:
:
:
آخرین اخبار