تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۴۸۲۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات قهرمانی کاراته wkf خوزستان برگزار شد
کاراته کاهای استان در رقابت های قهرمانی wkf خوزستان، در دو بخش کاتا و کومیته به مصاف یکدیگر رفتند.
 
فرشاد میناپور، مسوول کمیته برگزاری مسابقات هیات کاراته استان اظهارکرد: این پیکارها روز جمعه (12 مهرماه) در سالن پوریای ولی اهواز برگزار شد.
 
وی با بیان این که 70 کاراته کا در این مسابقات با یگدیگر رقابت کردند، گفت: ورزشکارانی از اهواز، رامهرمز، ایذه، شوش، اندیمشک، آبادان، دزفول، خرمشهر و سوسنگرد در این پیکارها شرکت کرده بودند.
 
مسوول کمیته برگزاری مسابقات هیات کاراته خوزستان بیان کرد: در بخش کاتا انفرادی، دانیال ممبینی از باشگاه کهکشان اهواز قهرمان شد، دانیال موسوی از رامهرمز در مکان دوم ایستاد و حسین غلامی از باشگاه نفت اهواز جایگاه سوم را به دست آورد.
 
وی درباره نتایج تیمی بخش کاتا هم عنوان کرد: در این بخش فقط دو تیم شرکت کرده بودند که در پایان نفت اهواز در مکان نخست قرار گرفت و باشگاه شکیب اهواز عنوان دوم را ازآن خود کرد.
 
میناپور به نفرات برتر بخش کومیته اشاره و خاطر نشان کرد: در وزن 60- انشان خسروی از اهواز قهرمان شد، میثم شهبازی از رامهرمز در جایگاه دوم قرار گرفت و عنوان سوم مشترک هم به فرشاد قلی زاده و رضا چنگلوایی به ترتیب از ایذه و رامهرمز رسید.
 
وی افزود: در وزن 67- نیز حسین عیوضی از رامهرمز اول شد، حسن جلیلی از اهواز در مکان دوم ایستاد و محمد بهمن و رحمان کیان پور به ترتیب از اهواز و ایذه به صورت مشترک سوم شدند. در وزن 75- محمد ممبینی از رامهرمز قهرمان شد، سلمان محمدی از اهواز در مکان دوم قرار گرفت و جایگاه سوم مشترک هم ازآن محمد فرهادی و امیر قاسم وند هر دو از اهواز شد.
 
مسوول کمیته برگزاری مسابقات هیات کاراته خوزستان بیان کرد: در وزن 84- هم محمد امیرحسینی از رامهرمز قهرمان شد و عادل فرخی و حسن کروشاوی هر دو از اهواز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند. در وزن 84+ هم احمد بالدی و فرشاد صمدی هر دو از اهواز به ترتیب اول و دوم شدند و یوسف عطاپور و مهدی نیسی هر دو از اهواز به صورت مشترک سوم شدند.
 
وی با بیان این که این رقابت ها، انتخابی تیم استان هم بود، گفت: برترین کاراته کاهای استان در این پیکارها شرکت کرده بودند و مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بود.

مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
0
0
شماره تلفن حسین غلامی
:
:
:
آخرین اخبار