تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۴۸۲۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قاسمي‌نژاد صاحب نقره تورنمنت جودوي ازبکستان
 نماينده وزن 81-کيلوگرم تيم ملي جودو با شکست برابر حريف خود در مبارزه پاياني مسابقات بين‌المللي ازبکستان به مدال نقره دست يافت.

 اين دوره از مسابقات روز گذشته با حضور 155 جودوکار از 21 کشور در تاشکند آغاز شد که اميرقاسمي نژاد بعد از سه پيروزي متوالي در مبارزه پاياني نتيجه را به نماينده آمريکا واگذار کرد و به نشان نقره بسنده کرد.

امير قاسمي نژاد در وزن 81- کيلوگرم بعد از استراحت در مرحله نخست، گاتيف از اکراين را در 2 دقيقه و 46 ثانيه ضربه فني کرد. وي سپس با برتري مقابل ارسلانوف از ازبکستان به مرحله نيمه نهايي صعود کرد.

قاسمي نژاد براي صعود به ديدار پاياني هانس کوراند از آلمان را پيش رو داشت که وي را نيز شکست داد و راهي بازي پاياني شد.

سرگروه تيم ملي ايران در اين مرحله مصاف تراويس استيونز از آمريکا رفت که در پايان 5 دقيقه مبارزه نتيجه با دو امتياز يوکو به حريف واگذار کرد و نقره گرفت. اماموف از ازبکستان و هانس کوراند از آلمان در اين وزن به نشان برنز دست پيدا کردند.

تيم ايران امروز در وزن 90- کيلوگرم دو نماينده داشت که طيب طالبي دور نخست مقابل شرلي يورف از ازبکستان ضربه فني شد و رامين صفويه هم برابر دونياروف ديگر جودوکار ميزبان بازنده شد و از صعود به مرحله بعد بازماند.

فردا در روز پاياني اين مسابقات در وزن 100- کيلوگرم شايان نصيرپور در ميان 14 جودوکار دور نخست با ديميترو لوچين از اوکراين مبارزه مي‌کند. در صورت پيروزي در اين ديدار با برنده جودوکاران ازبکستان و آلمان مبارزه خواهد کرد.
:
:
:
آخرین اخبار