تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۴۷۱۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرکی بعد از پیروزی برابر سایپا:
حفظ صدرنشینی فولاد نیازمند حمایت هواداران است/ در خط دفاع مشکل داریم
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: صدر جدول را حفظ کردن به ابزارهای متعددی نیاز دارد که یکی از مهمترین این ابزارها حمایت هواداران است.

  حسین فرکی جمعه شب پس از پیروزی تیمش در برابر سایپای البرز در نشست خبری پایان این بازی در ورزشگاه تختی اهواز ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: همانگونه که پیش بینی کرده بودیم بازی آسانی را در برابر سایپا نداشتیم و این نتیجه به سادگی به دست نیامد.

وی افزود: در این بازی، دو نیمه کاملا متفاوت داشتیم که تیم حریف بعد از زدن گل اول، برای حفظ گل برتری‌، خود را به آب و آتش زد و به دنبال ضد حملات بود. ولی تیم ما با یک بازی تهاجمی و روان موفق شد، در پایان نیمه نخست به گل تساوی دست یابد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: تیم ما نسبت به هفته‌های گذشته بازی بهتری را ارائه داد و از بیشتر موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکرد.

وی همچنین تاکید کرد: تیم سایپا روی یک اتفاق به گل رسید ولی تیم ما از همان نیمه نخست به خوبی حریف را تحت فشار قرار داد و توانست گل‌های بعدی خود را به ثمر رساند. البته تیم ما در این بازی در خط دفاع یک تعویض اجباری داشت زیرا هنوز نتوانسته‌ایم در این بخش به شرایط خوبی برسیم و این یکی از این دل نگرانی‌های ما به شمار می‌رود.

فرکی با بیان اینکه فولاد در بخش حمله یک تیم هجومی بود و بازیکنان ما به خوبی قدر موقعیت‌های به دست آمده است، تصریح کرد: ما روی هر بازی حساب ویژه‌ای باز کردیم و از روز شنبه به بعد به فکر بازی هفته آینده هستیم. این سه امتیاز به ما کمک کرد تا با توجه به نتایجی که در این هفته رقم خورد بازهم صدرنشینی خود را حفظ کرد.

وی در خصوص حمایت هواداران از تیم فولاد خوزستان گفت: با اینکه اندک هوادارانی که برای حمایت ما به ورزشگاه می‌آیند، روحیه مضاعفی را به بازیکنان ما می دهند ولی انتظار داریم اکنون که تیم ما صدر جدول است و خیلی ها توقع قهرمانی را از ما دارند، هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

فرکی تصریح کرد: صدر جدول را حفظ کردن به ابزارهای متعددی نیاز دارد که یکی از مهمترین این ابزارها حمایت هواداران است به همین دلیل انتظار داریم در هفته های آینده هواداران بیشتری برای حمایت از فولاد به ورزشگاه بیایند.

  از سری رقابتهای هفته دهم لیگ برتر، تیمهای فولاد خوزستان وسایپای البرز جمعه شب در ورزشگاه تختی اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان تیم فولاد موفق شد با نتیجه سنگین چهار بر یک از سد میهمان خود عبور کند. فولاد با اين پيروزي 21 امتيازي شد تا به حضور خود در صدر جدول تداوم بخشد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار
ذ